Kodak Black - Expeditiously (Official Audio)


The official audio of Kodak Black's "Expeditiously". Subscribe for more official content from Kodak Black: /> Follow Kodak Black /> /> /> /> /> The official YouTube channel of Atlantic Records artist Kodak Black. Subscribe for the latest music videos, performances, and more. #Kodakblack #Expeditiously #Snipergang #OfficialAudio #AtlanticRecords #Atlantic



Jordan
Thanks TI for bringing that old, raw Kodak back out 😂
Marc Rose
“Mute me when I voice my opinion I ain’t even know it mattered”🔥🔥🔥
woah jaybo
Ti has left the chat
BigLife AH TELL YUH
Who else listening to the music video and scrolling through the comments don't lie haha😂😂
Jermaine Jabril
Sorry TIP...U GOTTA WEAR THAT L INTO THIS ONE BLOWS OVER😂
MARVIN SUMLIN
I will say this..He didn't back down ..I have to respect that..
Edward Crawford
Them boys brought the old Kodak out 💪🏾💯
scarlett dunn
Bro you betta go for summer sales of *I G R O C K E T D O T C O M* thank me later with gifts :P
Thomas Strickland
Yo, really listen to the whole track, KODAK, is telling us a real message.
AntiCxsmo
Ti need to apologize EXPEDITIOUSLY 😂
Dominique Thorne
“NOT GOING OUT LIKE THAT RAPPER” oh Kodak you cuttin up💯😂😂😂
t lv
This str8t 🔥 I FUXX WIT Kodak Black,
Lyrical Myracle
Kodak stay wylin but he also make some good music. I don't agree wit his actions but imma keep listening 😂🤔
Chaun Lee
Tipping is officially the new slang for snitching ....damn 🤣🤷🏾‍♂️
Aniqua Gallimore
Tiny listening like wth I do 😂😂
Thelashlab
Idk what button t.i pushed but he need to push it again lol 🔥
Howard Miles
Kodak... U putting US back on the Map "FLORIDA" - Im riding witcha
Daniel Bethel
I stg on my life am gonna like this You said it bruh🤗.
King Kut
I didn’t do no tipping. Kodak eating on this one. 🔥🔥🔥🔥💯👍🏽🙏🏾🤘🏾👏🏾👏🏾👏🏾
Drewski
Dang... no matter how hard you try you can't just play this once 🔥🔥🔥🔥
April Ramirez
The best music comes from pissed off musicians.
YEETK1NG
Running from the jakes I was posting up with a 9 mill
Big Champ
T.i. Don’t even respect his own wife but he standing up for another mans 🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️🚶🏾‍♂️🚶🏾‍♂️
Kristie Lee
I had to put dis song on repeat,.... expeditiously!!!!💥💥👊🔥🔥
Kevin Smith
Kodak just showed me plus the world why he Florida's chosen one 🔥
q mathias
They awoke a sleeping giant. Release havoc young Kodak.
Watasha Webb
Never was a Kodak fan until Now💯 expeditiously😜
Trappin Gerdy
How you gon tell me what came out my mouth ya ain’t even know nipsey
John Fields
Definitely a Top 5 Dias tracks
Truth Hurts
Knew he had a flow but woooooha
Elite Gamer
Dude snapped. TIP needs to sit down he ain't snappin like this!
Ahmad King
Who the hell want Ms Piggy??
Yung Dae
He said how the hell you gonna tell me what I said you don't even know nipsey 😂😂😂 Damn tip
Jossh2 Dripp
😭😭🔥🔥🔥We been waitin fa dis
Black General
🗣 This is a PSA KODAK is not a mumble rapper, that boy be getting off
Dede Gainer
TI done resurrected this man 😂 real Kodak fans Edit: whoa thanks for the likes !
Iceberg Slim
Over 4 million views expeditiously
Marcellus Howell
He (Tip) was suppose to be in prison until 2027....Ijs
Leslie Carter
never heard him sound like this... not complaining lol
Tr3yDaGreat
How Kodak get on live and sound ignorant, but get in the studio and sound like an intellectual is one of the biggest mysteries
Vino
True story ain't no lieing A wise man can play a fool but a fool can't play wise Unless you judge me by my cover so you can't read between my lines Straight poet, poetical genius God made me, believe me They ain't know that I was intellectual Tryna change your life but they won't let ya I'm in Detroit right now Just hollin' at my nigga Will [Verse 1] I was hollin' at my boy, he said he feel like he gone die soon Had to pray for him because he need it more than I do How can I tell my people that's exactly the way that I feel But I know that I'm blessed so I won't give a bitch that idea Runnin' from the jakes, I was posted up with a 9 mill Got me jumpin' gates, I got credit cards in my high heels All my niggas fake, that shit kept comin' out like diarrhea Psycho on my line, I'ma pick him up, he in Liberia Wiz he just whipped up a brick, he ain't put no noodles in it Told him I just caught me a fish, don't put no tuna in it They know that I'm baptized in blood, I let my soul sing it Runnin' round wilidin', I'm childish, I ain't got no home training Talking to my lil' boy, I promise won't let them boys kill me Lookin' at my lil' boy like father don't let them boys steal me Nigga tried to track me, I saw it they said that boy slippin' Nigga tried to track me, I saw it they said that boy slippin' Young nigga stickin' to the code, cause I don't condone snitchin' I ain't goin' out like that rapper, I won't do no tippin' Went and said my name on the TV, that boy a bold witness On the news he TIP me, that boy got no feelings Suwoop put the pole on lil' buddy, they said the Game strippin' Old heads ain't hittin' on nun, I say them boys kiddin' I want all the smoke out the stove but I don't even roll Phillies How the hell you callin' me out when you know I don't listen How you try and put me in timeout when I ain't Big Boi children Nigga waitin' on for me to fall off just like that boy Gillie Said they ride for me till the wheel fall off, I be like oh really How you tell me what came out my mouth, you don't even know Nipsey Tiny that bitch ugly as hell, I don't even want Piggy I can't beat you niggas at talkin' give me a long sentence You know I keep the pole and I ain't no hoe, I know some Rollin 60's And I'm thuggin' all on my lonely, but I keep some Zoes with me How the hell you cancel a nigga and I don't even smoke tobacco Mute me when I voice my opinion and I ain't even know it mattered Jump right on my live and record me, everything I say be platinum Special kind of nigga they know me, they want my name slandered Special kind of nigga they know me, they want my name slandered My head right on the swivel, I'm focused they want my brain splattered How the hell you cancel a nigga and I don't even smoke tobacco Mute me when I voice my opinion and I ain't even know it mattered
Reggie Guice
Crazy thing he made a diss song that’s actually more than a diss
Ben Jones
Man this man just killed T.i
MELANATED KING
Did he just Check *TI* *THE GAME* AND *GILLIE THE KID* in one song ??? in less than 3 mins?? #Respect #Tyson #Debo #KO
Shakedown The Grandson
Put the pole on Lil buddy they say The Game stripping get em Kodak
Nadiyah2002
One thing about Kodak he keeps the same energy
GET DA BAG
Runnin🏃 from da Jakes I was posted up wit a 9mill !!!!!!!💥💥💥🔫😎😎
Michael Todd
Talkin to my dawg say he feel like he gone die soon . Had to pray for him cause he need it more than I do. That's real.
Jermaine Galloway
Listen Kodak put his heart in dat new world baby I saute
Jessica Molina
Stop playing wit my boy Kodak 🗣 he ont come to play
Tom Bone
Dat boy sayd I won’t all da smoke outta oven...🤞🏾🤫
Joe Riggs
THIS JOINT SMACKING...... REPLAY
Skylae Canalea
This made me respect Kodak’s art.
Allen Stokes
Now everbody sayin expeditiously😂😂😂
Plugged In
Mute me when I voice my opinion I ain’t even know it mattered
Fred Cedric
Ion care what u tell me shit is fire bruh but uk theirs always gonna be a couple people hating
Bubba Kushii
Every diss I heard against t.i. Was good . Just end his career allrdy sheesh
Velino Lubin
Kodak wrong for that 🇭🇹
PICTURE ME TROLLING
T.i at home fighting the air...😂😂😂 rickyyyyy rickkky❗
Trey
Kodak Black way too real for the industry
Hayaroom
What Fans Hear: Whiz he just pulled up a brick and he put no noodles in it What I Hear: We eh je pual uh on abri ann e puu nonoo ine
chris martinez
Who would’ve thought Kodak would’ve made an infamous diss track like no Vaseline real Compton city g’s, hit em up back 2 back, ether etc, this goin down in history! 💯
Montclair Graham
50% Music , 50% Facts, 100% 🔥 Everything is balanced, as it should be.... Thanos Loves it! Edit: Im at 6k Subs Now! Glad You all love my music xoxo
tminusbs 5700
Ti need to respond expeditiously 🤣🤣🤣
Tezz gang
Helluva made this beat he made this song in Detroit 🔥🔥 Ti bringing back the old Kodak
G. W.
I'm.from.cali...Kodak was a bit outta line...but danm...the youngin got somethin🔥I fux witit
La’Kelsey Spears
TI should've just left that man alone.
R J
Who ever made this beat was Cold ill
Mariya Jade
“Mute me when I voice my opinion Ian even know it mattered” 🔥🔥🤐
boomdareaper
This shit fire and sounds better than t.i. the rat
Brianna Butler
story, ain't no lyin' A wise man can play a fool but a fool can't play wise Unless you judge me by my cover so you can't read between my lines I'm a street poet, poetical genius God made me, believe me They ain't know that I was intellectual Tryna change your life, but they won't let ya I'm in Detroit right now Just hollerin' at my nigga Wiz [Verse] I was hollerin' at my boy, he say he feel like he gon' die soon Had to pray for him because he need it more than I do How can I tell my people that's exactly the way I feel? But I know that I'm blessed, so I won't give a bitch that idea Runnin' from the Jakes, I was posted up with a 9 mill Got me jumpin' gates, I got credit cards in my high heels All my niggas fake, that shit kept comin' out like diarrhea Syko on my line, I'ma pick him up, he in Liberia Wiz, he just whipped up a brick and he ain't put no noodles in it Told him I just caught me a fish, so don't put no tuna in it They know that I'm baptized in blood, I let my soul sing it Runnin' round wildin', I'm childish, I ain't got no home trainin' Talking to my lil' boy, I promise won't let them boys kill me Lookin' at my lil' boy like, "Father, don't let them boys steer me" Nigga tried to trap me, I saw it, they say that boy slippery Niggas tried to trap me, I saw it, they say that boy slippery Young nigga stickin' to the code, 'cause I don't condone snitchin' I ain't goin' out like that rapper, I won't do no tippin' Willie said my name on the TV, that boy a bold witness On the news he T.I.P.’d me, that boy got no feelings Suwoop put the pole on lil' buddy, they said The Game strippin' Old heads ain't hittin' on nothin', I say them boys kiddin' I want all the smoke out the stove, but I don't even roll Phillies How the hell you callin' me out when you know I don't listen? How you try and put me in timeout when I ain't Big Boy children? Nigga waitin' on for me to fall off just like that boy Gillie Said they ride for me 'til the wheel fall off, I be like, "Oh really?" How you tell me what came out my mouth, you don't even know Nipsey? Tiny, that bitch ugly as hell, I don't even want Piggy I can't beat you niggas at talkin', give me a long sentence Know I keep the pole and I ain't no ho, I know some Rollin 60s And I'm thuggin' all on my lonely, but I keep some Zoes with me How the hell you cancel a nigga, and I don't even smoke tobacco? Mute me when I voice my opinion, and I ain't even know it mattered Jump right on my live and record me, everything I say be Platinum Special kind of nigga, they know me, they want my name slandered Special kind of nigga, they know me, they want my name slandered My head right on the swivel, I'm focused, they want my brain splattered How the hell you cancel a nigga, and I don't even smoke tobacco? Mute me when I voice my opinion, and I ain't even know it mattered
Xd DataMC
This sounds like Painting Pictures kodak 😂😂
Milly Essence
Looks like kodak was right now T.I is in Lauren londons dm smh some ppl owe him an appology
FL. TheProjects
Nbs you can’t knock Kodak after this or you just a hater fr 🔥
Kendra White
Kodak I’m still mad at you but this fire 🔥😂😂😂👍🏾
Gary Nugent
Kodak got heart for this...he a beast..he want all smoke..t.I. Gillie..Wat's good
s a o
Put this on Spotify expeditiously
Chris Da Youngan
Tiny that bih ugly , ion even want piggy 😭😭
Mack HUNNDO
How you tryna put me on time out when i havent been big boy chillen 100💤💤💤💤💤💤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Mobuds 420
Ran right down on ti 😈
Blue Strip
I can't beat you boys at talking give me a long sentence 🔥🔥
Jordan Sharpe
that beat hard tho like a drill beat
Young Mal
"Know they waiting for me to fall off like Gillie"🤣🤣💯
T Al
TI just mad he didn't hit Lauren london in ATL
Jay Si
The more u hear this the. Better it gets
grind prime tv24
T.i open up the door to get has head off 🤣🤣 now it's all fair game
Jordan Ancrum
Like if Ti need 2 respond I want to hear his diss track
Derick Demps
I listened to this an unhealthy amount of times 😭🔥🔥
V ForVendetta
Wiseman can play a fool, But a fool can't play wise
Wendell Barrington
My bad the man dis everyone in this song🔥🔥🔥🔥
Gataveo Simmons
Ludacris said it first, 2 fast 2 furious. Expeditiously
J. FRIZZLE
Real vs real Kodak did this track💯💯💯💯
mrslapside
Dude killed this track.
Stivenson Cadet
Last night kodak told t.i pinpin ain't easy remember that😂😂😂🔌
Michelle Davis
Why Bruh go this hard tho 🤦🏽‍♀️
GeT tHa BaG
Erryone hating on kodak but this man always will spit 🔥
JAR3D
TI got expeditiously bodied
Nami Blancoo
This thang a banger team Kodak #SG
Montae Smith
Kodak dropped this 🔥 before he got locked up
Mr. T/Kinky Tail Mapogo
I'm surprised how that Big Boy (106 LA) reference flew over almost everyone's head. He said something about how can Big Boy put him on timeout when he's not one of Big Boy's chirren (children).