Streszczenia lektur - "Pan Tadeusz"


Download videos:
hd720 medium

Ale jajca jak montowałem to myślałem, że cały czas źle odmieniałem słowo hrabia i już mnie wkurw złapał za płuco i musiałem wyjść z pokoju, a potem sprawdziłem i się okazało, że jednak można. koszuleczki: /> więcej linków mi się dziś nie chcę chcę mi się na słoniuuuuuuuuuuuuuu jeździć kurwaaaaaaaaaaa Czyli kurwa. Strasznie to plastyczne i w ogóle fajnie by było jakby mi sięte drzwiczki pod zlewem nie zjebały, jezu jak mine to wkurwia, a przykręcić się nie da, bo dziury już są rozjebane jak nie porównam, bo to by było niesmaczne



ZagrajnikTV
"Jezu jak ciężko się to nagrywało" - dzięki Mietku, że poświęcasz się dla nas! A nad legalnością odmiany hrabiego też mógłbym się zastanawiać - na szczęście jednak można! :)
PLAGA
Motyw z tablicą najlepszy xD
Maniek09
Kurwa, nie wierzyłem kumplom jak mówili mi że moja nauka do matury z polskiego i tak skończy się na oglądaniu mietczynskiego dzień przed, no i się spełniło :/
Ziemniak
2:47 RIP - Rest in Potato!
Adam Mickiewicz
Jo Cie tyż ni lubia :(
Paweł Ożubko
i zapewne wszyscy co zostawili polski na ostatnią chwile to oglądają xD
Vardus
Szkoda że Mickiewicz nie umarł przed napisanie tego gówna.
Zllikannodalleb
kurwa muszę na 1.5x oglądać bo nie zdąże
Evangeline Starwalker
Fun fact: podczas powstania Mickiewicz był praktycznie przy granicy, ale wolał siedzieć w domu i podrywać służące niż pojechać i trochę walczyć. Fun fact 2: napisał Pana Tadeusza, bo na emigracji nie miał pieniędzy więc pomyślał, że jak jebnie jakąś fajną epopeję to dostanie trochę hajsu Fun fact 3: w oryginale Telimena miała być jeszcze większą szmatą, ale kumple powiedzieli Adasiowi, że to tak trochę zbyt dziwkarsko jak na dzieło narodowe.
hack urios
nie wiecie jaka byla historia polski? TO SIE KURWY DOWIEDZCIE
Bezio
Ten kwiatek trzęsie się przez cały film, może mu zimno?
Adam Brzezinski
Dawaj biblię na następne streszczenie xD
Kacper Warowny
co on coorva brał, ze napisał 400 stron rymem?
ViniPlay
Nie ma Granicy na kanale :c
Jakub
zaliczylem kordiana bazujac na streszczeniu miecia, licze na to ze z panem tadeuszem bedzie podobnie
Dom dla wroga
bedziesz jad ziemniaki...caly kurva miesiąc...jak pan...haha
Pituzdg
Szczerze to jedna z 2 lektur jakich nie przeczytałem, było jeszcze nad niemnem. Oby dwie według mnie tak nudne że o ja cię pierdolę. Dziady przy tym to powieść sensacyjna najwyższych lotów.
RyM3ks
Pokaż no, że palisz, bo w 2:20 się zmartwiłem, że taki biedny jesteś i tak zimno w mieszkaniu, że aż ci para z pyska leci. Nie graj na ludzkich emocjach.
conteschart
Jak Kamil Durczok zobaczył ten upierdolony stół to płakał.
DeadManGaming
ten pies to jakiś jebany atencjusz xDD
Zielony ludzik
Team Soplica
AmericanCat
a więc..Dzisiaj na Polski musialem zdac P.Tadeusza ale nie czytalem nawet streszczenia xd Napisalem do kumpla z innej klasy zeby przyszedl do mnie na lekcje i powiedzial ze jakis nauczyciel mnie wola xd Teraz siedze na najwyzszym pietrze w szkole i ogladam na szybko ten filmik xD Zaraz ide zdawac trzymajcie kciuki 😄
SW13ZY
co Ty palisz przed odcinkami ?
Natalia N.
Rurku, nie wkurwiaj mnie, dobrze? Od dwóch dni jest tak upierdolony stół...
Natalia Kowalczyk
"Pan Tadusz czyli ostatni zajazd na Litwie, historia szlachecka w rpku 1811 i 1812 we dwunastu księgach pisany wierszem". to tytul tej ksiazki haha
Dorota Niezabitowska
MIECIU = najlepszy youtuber ever 😀😀😀😀😀😀
eagerheart
Do matury jakies 11 godzin, jazda!
R K
Mieciu, jesteś wielki. Jesteś jedną z bardzo nielicznych osób, które wiedzą, że Soplica nie dostał czarnej polewki. Nawet wikipedia bredzi, że było inaczej.
Qzyn raV
Co to jest czarna polewka to żeś wytłumaczył... A skąd gawiedź ma wiedzieć co to k*rwa jest absztyfikant..? ...no tak, tylko co to jest gawiedź..:/
Hiro Hero Asmr
13:29 RIP osoby ze słuchawkami ;_________________;
Menober
Czuje, że zdam.
Pepeth eng
Matura 2018? :(
toomzish
żyj w gówno kraju gdzie często toczą się wojny matka spadła z rowerka jak byleś mały, ojciec wypierdolił zagranice nie znasz typa mieszkasz z wujkiem na wsi jak tylko podrastasz wypierdalasz jak najszybciej na studia do najbliższego miasta wróć w wieku 21 lat na wieś bo studia gówno dały cojestkurwa.jpg wujek mieszka z jakaś grażyną i loszką podwiekiem obie dobre dupy, szczególnie grazyna milf przez ten czas jak cie nie było niezłe inby się odpierdalały na wsi sąsiad wujka sądzi się z nim o jakieś stare ruiny co leża niedaleko ”kurwa oddej mnie to, to moje nie kurwa bo moje” zaczynasz romansować z grażynką milfem loszka też dobra ale lepiej nie ryzykowac bo ciepłe placki sąsiad zwołuje lokalnych sebixów i napada na dom wujka ”Kurwaaa oddaj mnie ruiny!!!111” wielka bijatyka w domu nagle wbijają słuzby porządkowe i wsadzają w kajdanki wszystkich niechktoszatrzymakaruzeleinby.exe żeby było śmieszniej wbija ksiądz jak to na typowej wsi ksiądz jest z kolegami januszami zaczynają napierdalać mundurowych nie wierz własnym oczom co się odpierdala dołączasz do tego festiwalu śmiechu i zabawy. bagiety uciekły wielkie zadupie więc zanim posiłki przyjadą minie trochę czasu okazuje się ze ksiądz zażył za dużo wpierdolexu i jest bliski spadniecia z rowerka przed smiercia mowi ci ze jest twoim ojcem cała inba cie przerasta więc spierdalasz z kraju mineło troche czasu, wracasz na wies grazynka milf hajtneła się z jakimś Januszem ze wsi loszka podwiek już podrosła więc można na legalu :> hajtasz się z loszką
Karo lina
mature mialam 4lata temu... po co ja to oglądam!? :D
Roswood
Kusy i Sokół hahhahahahahhahahhahaha
Bartek
Kto ma test na następny dziń z lektury xd
King BombLynx
"Ksiądz Robak to taki Gandalf" jebłem xD
Krul Mateusz
A co z; "do zobaczenia dzieciaczki" ?!
Spid88PL
Aż mam teraz ochotę teraz Pana Tadeusza przeczytać :D Pewnie jak zacznę to mi przejdzie. Ale po twoim streszczeniu to mnie zaciekawiło :)
vivira x
maturzyści 2016 dziękują :)
Vagabundo
Jakies 10 czy 11 lat temu Pani nauczycielka chciała sprawdzić czy czytaliśmy Pana Tadeusza. Zadała pytanie - jaki był kolor oczka w pierścionku Zosi. Deal with it.
blitz2198
"Jak słysze Adam Mickiewicz to myślę ja pierdole..."
Toudeusz
weź tego psa wyprowadź bo mu się ewidentnie srać chce!
Daria G
Żebrowski kontra Gąsowski, to był konkretny argument, żeby uznać że Telimena źle skończyła. Żałuję, że skonczyłam liceum bo gdybym tak to opisała mojemu poloniście pewnie byłby pod wrażeniem :D
popolupo23
Żarty w tym odcinku osiągnęły wyżyny xD
PanWojciechl
Rok temu się śmiałem z tych wszystkich, zdesperowanych maturzystów, którzy wybrali Twoje streszczenia jako ostateczne przygotowanie do matury. Kur***, dzisiaj przechodzę, to samo co wtedy oni. Co za zrządzenie losu! XD
TeenDelaney
kusy i sokół xD zawyłam
Waita Minute
KUSY I SOKÓŁ XDDDDDDDD
radohombre
w szybkosci 2x znacznie szybciej sie wszystkiego dowiedzialem xdd
Klaudia
powiedzcie mi, ze nie tylko ja zostawilam sobie przypomnienie wszystkich lektur na dzien przed matura XD
Adrian Szostek
Jutro polece na maturze jak Kondzio w celi! Wiem, to nie ta lektura.
RaVeNaKo
Zosia karmiła gęsi,a nie kury xD
Dexter Morgan
Scyzoryk, Scyzoryk tak na mnie wołają! YO!
Twoj Stary
nareszcie streścił tego skurwiela
Suchy Biceps ʕ•ᴥ•ʔ
13:29 kurwa zasypiam bo fajnie się Ciebie słucha a tu Kurwa to.
XDD XDDD
Kusy i Sokół 😂
Pompowo
MATURA 2016.... Chcieli Pana Tadeusza ____ >____ dostali Dziady IV :(
alicjazakrzewska
jutro próbna, pozdrawiam maturzystów:D
Tyrion Lannister
"ksiądz robak, który no jako jedyny miał golda na serwie" xd
Olsa Szpak
Zrób streszczenie "sklepów cynamonowych"
Bocian 1
,,Mickiewicz to Ch.j!!!" J. Słowacki
Na Mchu Jadali
kurde zaraz matura a na 90% będzie Tadek xd
Bucek Bucosławski
Jutro to będą kurwa trudne sprawy
Koral M
Obejrzałam właśnie pierwszy raz kilka twoich streszczeń pod rząd w całości. W szkole niektóre lektury czytałam, ale większość znałam z różnych streszczeń szczegółowych. Po obejrzeniu filmików doszłam do wniosku że ŻADNEGO SENSU ŻADNEJ LEKTURY wcześniej NIE SKUMAŁAM. W szkole: Co się działo -OK, Interpretacje -OK, Ale po co to wszystko, związki jednego z drugim, a tak naprawdę jakiś SENS dopiero teraz ogarnęłam!! 😉 Może to trochę smutne, ale lepiej późno niż wcale 😊 KEEP GOING 👌
Hvrliee
godzina 22: 51. dzień przed maturą 30 lektur odjebane. Dzieki stary, jutro zobaczymy !
zielonegruszko
Martwy Płut wygrał odcinek!
khairyiaaN
kto przed egzaminami 2k18?
Agathe
Matura 2018 kto ogląda? 😁
Patrycja Petro
Maturzyści, witam na dzisiejszym seansie.
Stay cold
Polecam czytać opis X'D
adrian potrzebowski
w 13:29 poczułem nieodpartą chęć przyjebania ci w morde...
Wojciech Procner
Czy tylko ja się domyśliłem iż Mieciu napisze na tabliczce "w chuj" xD?
Azyl21
Jutro matura, trzeba by się zacząć uczyć :V
ZÜZAA59
zrób streszczenie "Quo Vadis" :d
HayPleyer
Skąd wiesz jak wygląda padaczka alkoholowa ? xDDDD
Avazan
2019?
Martyna T
a ja myślałam że ta Zosia umarła bo jej siostra ją otruła :c "wiem że nic nie wiem" i takie pierdoły, ale matura już za 3 dni :( no zajebiście
Kanal Yzer
hahhahaha kusy i sokół.
Ewelina G
EJ, ty jeszcze jednego nie powiedziałeś. Pod koniec utworu Tadzik z Zosią ofiarowali chłopom ziemie na własność (co miało symbolizować, ze Mickiewicz był taki zajebisty i przepowiedział, ze ludzie niższego stanu zaczną być bardziej samodzielni itd). A drugie - koncert na tych cymbałkach czy coś. Jak ten koleś grał, i muzyka symbolizowała po kolei różne wydarzenia historyczne związane z tamtą sytuacją polityczną (targowica itd). tak tylko przypominam. Matura 2016 pozdrawia !
Neko - chan
Aż dziw, że nie wspomniałeś o innych "adoratorach" Telimeny.
Emilia Szczęch
Czy oni tam kurna tylko cały czas jedzą
Wikol Daneq
Kto ogląda 3 maja 2017 XD
Amffek
Kto się uczy do matury w 2016?
zieloniak Alt
Psy nie mogą jeść ziemniaków ;)
Cup
Widze że ktoś się w kodeine bawi
Natalia
Lepiej późno niż wcale XD Powodzenia na maturce, zdamy to!
Victor BiGi
Maturzyści 2018 here :D
Paweł Moon
Moim zdaniem jeden z lepszych odcinków :)
Zuzanna Poweziak
oglądalność przed matura idzie w choleeeeeere w górę hahhaa, powodzonka 2k18
St3F4N !
Miecio zrób streszczenie z "Romeo i Julia"
Wilczku
Kto ogląda Miecia dzień przed matura z polskiego? XD
Lis
Maraton streszczenia lektur, czas start. Jutro matura. Można powiedzieć, że te streszczenia są ponadczasowe XDD
Mati Ziomuś
#jutromamztegosprawdzian
Marcel Łabęda
Ale ty masz upierdolony stół tutaj
eesencee
szkoda ze mnie polskiego nie uczyles xd
Mintay Typie
Dobra, kto wpadł tu z racji matury 2k18?😂
Bart
Co za spierdolona książka, jakiś idiota napisał jakies gowno i muszę to czytać kurwa
Mateusz lewandowski
KTO MATURA 2016 ? XDDDD
nemi6337
Trzeba sie zacząć uczyć z matury :D
RomanowRomanow Aleksiej
pies zdrowo zareagował na tę lekturę na samym początku