One missed call ringtone + download


This is the ringtone from One missed calll if you'd like to scare your friends download here (for iphone) If you have any requests feel free to email me with the song name and artist at kitteyandk[email protected]



MightyJoeW
I remember setting this as my ring tone to scare my friends, but all it did was scare me anytime my phone rang at night...
HillBillyCat
This woman can do blowjob to 3 men at one time
Shayna Pace
I'm now just realizing the eyes are mouths screaming.
Sewoon is life and Ongniel is science
The original Japanse ringtone is so much scarier lol. This is cute, it could pass as a children's song.
Brockton Lazarus
This movie creeped me out so much when I first saw it that i wouldn't use a phone for at least 3 days
ProfessorCreepyPasta
I honestly think this is a lot creepier than the Japanese tone. I don't think the Japanese one is creepy at all
Austin Lowder
notes are C E G B G A G over and over
Lucy Warner
I have just noticed that that monsters eyes are two people screaming. you cam see the teeth and nose
Scarpia9111
Not as creepy as the original Japanese version.
Coby Valenzuela
This didnt give me ptsd flashblacks like i thought it would from when i ehard it as a kid
It's Me, Andrea!
I once heard this ringtone in a public restroom while I was taking a piss...
daniel hershkovits
this ringtone still gives me chills
HettyPatel
I like horror movies! I can watch any horror movie at anytime of the night or day whatever lmao they are cool I like being scared of fictional things. :D
Katie A.
When this movie first came out I had a family member who was totally freaked out by that so I saw that as an opportunity to prank them. I changed their name in my phone to "TIME TO DIE,*their name*) and made that their ringtone. then left my phone on their bed slightly hidden and waited for them to call me when I casual mentioned to another family member that I couldn't find my phone. (loud enough for the prankee to hear) I know. I know. I'm a terrible person. but they did get a laugh out of it after the initial freak out. and yes, they have gotten me back a million times over since then. *ahh. good times.
sydneyfilth
That was crappy :(. The original Japanese ringtone is so freaking scary! The fact that it was a children's TV song made it complete. Because Mimiko was a child... Why can't America re-make a movie well...
Lenny The Hopeless
I think it's cute...
jum hitty
I just realized the eyes were open mouths.....after all these years......wtf........
Blake Hunter
Who’s in 2018 listening to this? Me and my girlfriend where watching this movie yesterday and it scared the shit outta her😂
Brian Rene
*me gets a call with this ringtone and answers* Me: New phone,Who dis
Tamara
After watching this movie I set this as several of my friends ringtones without them knowing. It was so much fun to freak them and other people out
dogs dinner
i couldnt sleep at night when i kept hearing this in my head
Pill Dust
i remember hearing this when i was like 7  i learned how it feels to have your heart bursting out of your chest
Mr Snrub
Thats not my ringtone 😳
comer weasley
this ringtone is my fear :v
Nyny Hv
putting that iPhone at the end sure comforted me lol
AidenMoose
That face tho
Doctor Grandma
The hell is wrong with you people? This is way creepier than the Japanese version.
Monica Gatica
That's my ringtone
Ash Beatte
Put the speed at 0.25 it's horrifying
meredithnila
I know how to play this on the piano
Prueba Samnsung
D game just keep! Denni..
Cyan Fortnite
I'm not going to sleep tonight
plushie
the original is better imo, this one sounds like a train station announcement. whereas the other sorta felt like a creepy impending doom which someone is doing for a laugh
Latte Simmer
I want to set this as my friends ringtone to scare her hahahahahahahahahahahah
BattlePikeQueen
Weak Japanese version better. Us version just sounds like a lame bulkware ringtone that comes auto on your new cell
The cringe master -BTB-
ohhhhh I know who to play a prank on hehehe😼
Gavin Tryde
I set this as my ringtone once
love my own
this is my phone ringtone
Cameelah Carter
That shit still scary
Fab🎃
Lullaby music 😊😊
clockwork 2001
I like it
roguebot
With more distortion this would've been scarier
Yasmine Abed
euuh..that's creepy tbh
meh channel
lul not scary xD listen to the original one (japanese) thats scary! btw, usa plz dont copy japan :3
Lala Killjoy
Japanese version is creepier tbh.
Jordan Brede
There was a kid in my middle school gym class who had this as a ringtone. It went off one day in the gymnasium and all the other kids ran as fast as they could out the doors. It was funny as hell.
Eszter Bártfai
In my school the bell sounds exactly the same as this ringtone
Pál Péter Ballabás
Helló.a hangot le szeretném menteni csengőhangnak!!!vki tudna segíteni?
Carlos Nava
How do any of you find the Japanese version scarier? It sounds lowkey dumb there aren’t any quiet pauses which is what makes noises scarier
Jay Lawrence
I remember I bought this movie on dvd when I was I think 17, and all of my friends were scared of just the cover alone! Also I left it out in the living room one time and Mom told me to put it away cus of the cover XD
Denis Memetovic
Mama Mia ist das gruselig wow 😯😯😯
Gregor The Brave
this is not creepy at all.Japanese version is better
Spike 83
(After Death Of Edd And Tom And Matt And Milterda [sorry for typo]) Ell: i cannot b- *phone rings with the ringtone* Ell: that's not my ringtone Tori: Who Is It? Ell: uhh... edd Tori: that's creepy but he's your boyfriend Ell: *awesers the phone* 40m (Phone): To6 I3 Dead *hangs up Tori: Who Was It? Ell: *in fear* it sounded like tom.. but he's corroupted
✖️MOOSE✖️
My mom has this as her ringtone for her alarm they’re just twinkles guys.
Atom Smasher
The Japanese one is way creepier.
Weston Reisch
this is the ringtone for my phone...literally! :O
Martha Becerra
Muy chebre la pelicula
Alice Thompson
I love the one miss call.
If I replied then you are either smart or stupid
Lol this isn’t scary. The Japanese ringtone is scarier than this.
Robert the Robot
knowing her eyes were just mouths would have spared me a couple sleepless nights as a kid
M A X I M U M C H E N C K
How is this scary?
ActuallyadhdVaping
Making this my own ringtone lol
Mickey Sato
I think the Japanese version sounds more horrifying.
Wiggyy x
This is my ringtone to my phone haha
rabies dog
this is the scariest
I'm Chloe
i heard something similar and for a second i thought it was this and i panicked
iaint sorry
yup interesting how who ever created the tune managed to make it creepy somehow
opossum
I don't get why everyone is saying this is creepy what
Crazy Onlinegamer
I actually have this ringtone and my friends get all freaked out whenever they hear it. LOL
Olja Veljkovic
My cousin had it for ringtine and someone called hin at 2 AM and started screaming Because of him i shit my self
Ëgg-Bøi
This lips though
Erick Sigler
That tune is a nightmare I even have the movie it's my nightmare.
Samael
fail, i don't hear de little percusion
Solomon Darden
how would you play a prank with this
Devin Quinn
the end of this is not the proper ringtone
The funniest moment is
I want to change it to my ringtone but don't want to poop my pants everytime someone calls me
Wyne Chloe Bayquen
cute ringtone...
Lala Acosta
This is my current ringtone! (y)
MichelleVel
Did somebody else see that the eyes are mouths
Shazeda Hussain
Japan us better
Bet C
Relaxing
Joseph McBroseph
Just realized that his eyes are actually mouths 0_0
TheFanguy123
That face is scaring me pls
Princess JC
I love that film.
Comethakid
This is the most funniest thing ever. Since i was a kid i got scared of my phone to make that ringtone
Valree Lysaght
Love this ringtone.
Jay Legue
Horror movies are the best yahh
MostlyGhostlyGamer Bryan
doesnt work
Thatgirlkristy 45
why this ringtone wanna male me whip lol?
Balogh Dávid
hu bazmeg
princess Zelda
it's looks creepy
Zuleyka Valentin
I hear this and i think of ice cream..
Rai Soliven
Goodnight hahahahaha!
Katrina Causer
Omg I was in class and my phone was ringing this tune ahaha everyone was like dafuq?
Mitchell Ramage
I would so get this on Itunes If I had a Iphone
Megan Sutton
It's actually quite cute
hassoun hashem
nice music
David Blair-edgin
yall stuip i notixed that fist time i sall it
SwordsmanMercenary
Ahh, I remember when everyone in school had this ringtone..
Katrina Causer
Love the movie!