Masochista 12 - ''Kochaj i tańcz''


FB - /> TVNowski syf rezyserii jakiegos Bruce'a Parararara. Ciezko sie przez to przechodzi.



Kazimierz Przerwa-Tetmajer
Ola boga jaki młody mieciu😱😱😱
v g R e e n
9:03 - 9:07 Po 3 latach olśniło mnie. Z tych ujęć powstały te komixy i memy o głupiej blondynce Nostalgia over 9000
Cinek400
Powiedz że chociaż ten film spiraciłeś, będę miał mniej wyrzutów sumienia że ktoś zarobił na sprzedaży tego gniota ale zgwałconego mózgu to nie uratuje...
oMASZ_v6
Toście sobie kurwa pogadali xD
Hlaskower Hlasko
"Fabuła jest podziurawiona jak wątroba Kręciny". Człowieku, ciebie można cytować i cytować :) A wstępniak z piekarnią, bezcenny!
Michał Krzycki
Filmu nie widziałem, ale recenzja kapitalna!
acdeathPlx
Mieciu wyrównaj te poziomy audio, bo chuj może strzelić.
Magda Lapigrowska
''nie musialas jej brac pod pache, ale moglas ja wsadzic do wozka'' hahahahahahaahahahahahahahahahahahh!!!! umarlam!! najlepsze
Dawid Stojek
Ja nie wiem czemu ludzie w ogóle oglądają telewizję.  
Kamila Famulska
jak to dlaczego ludzie oglądają TVN? MAGDA GESSLER!!!
Nitfluad
Filmy Gurgiego nie są zabawne. One są straszne.
Gosia W.
Twoje nagrania są świetne, ale mógłbyś coś zrobić z tym dźwiękiem - czasem Ciebie nie słyszę, a potem zawału dostaję, tak głośno puszczasz jakiś fragment filmu.
AdharaBlack
To naprawdę smutne, że Pan Jacek Koman zagrał w tym gównie... Ktoś kto, moim zdaniem, wykonał najlepszą filmową scene tanga, powinien się bardziej szanować. W polsce nie potrafią docenić dobrego aktorstwa.
bijlewaka
Kto oglada TVN? ja sie pytam, kto w ogole oglada jeszcze jakakolwiek telewizje i dlaczego?
xe
ciekawe ile razy Damięcki się wyjebał za nim udało im się w końcu nakręcić idealną scenę biegu po krzesłach
Lord Wungler Beckett
jakim cudem to sie przede mną ukrywało CZTERY LATA?!
Sumienni
Mietku...... Jesteś.... "śmieszny"
oMASZ_v6
a czym się różni tvn od polsatu czy tvp, niczym wszędzie jest ten sam chłam, szambo, gunwo wylewa się z ekranu, jakieś programy dla debili, które służą do kierowania masami, i robienia z ludzi totalnych bez mózgów, no i jeszcze ci "aktorzy" wzięci z ulicy nie reprezentujący sobą nic,  już dawno nie oglądam TV, nie chcę otumanieć jeszcze bardziej
mrKoncpom
Wyznanie: mam taką dżentelmeńską umowę z ukochaną, że co by to nie było to wysiedzimy do końca. To po pierwsze. Po drugie zapytałem się kolegi (byłego kolegi), nie mając zbyt dużych oczekiwań "czy da się TO oglądać"? -"Tak" - odparł. Z braku pomysłu na wieczór - poszliśmy. Pal sześć horrory z gatunku gore. Mając w głowie silne postanowienie wysiedzenia w kinie, człowiek zaczyna pocić się po trzeciej minucie filmu, po godzinie w fotelu zostaje kupka wrzącego budyniu który pozostał po istocie kiedyś rozumnej, a przy napisach końcowych zamiast katharsis pozostaje depresja i totalny paraliż powodujący konieczność opuszczania kina na noszach i w worku na zwłoki.
Młody Ojciec
"to jest jebana teleportacja"… nosz kur… :) MEGA:)
Kapselek
Tenb film z 14 minuty jest po prostu straszny.
Hiro Kala
6:12 - To jest po prostu perfekcyjne.
Anna Kowalczyk
Ten, który grał ojca Głównej Idiotki doskonale spiewa- grał w Moulin Rouge...
misster490
9:03 dziwne że nie zauważyłeś kamasutry na ścianie :P
majster893
Też zjadłem tego rogala z gównem. Do teraz mnie mdli...
SayRosey
Andrea Bocelli i Stevie Wonder, rycze jak ten łos w rui.
JayRGDrawing
Oglądałem to... niestety.
rik0904
dobrze, że ja polskich produkcji nie oglądam
Lukasz Domin
dobre pytanie na koniec ...
Valerie Jul
Oooo Coral „dreaming of you” 😍
Michael Łesyk
Ostatnio naszły mnie głupie myśli by ogolić ryj ale przeszło mi jak zobaczyłem Miecia bez brody. xD
Szymi Je
Kurwa, Mieciu, toje zajebiste!
Zbik
O kurewa, Mieciu bez brody.
makromaress
jeden z bardziej zajebistych kanałów w moich subskrypcjach ;) tak trzymać, bo mam nadzieję być świadkiem rozrostu tego kanału i Twojego wielkiego sukcesu, który ludzie powinni docenić :D
Hanna Dziadyk
Genialny materiał! Uwagi co do filmu były trafne i błyskotliwe :D Ja również zastanawiam się, dlaczego ludzie oglądają TVN. Bardzo dobre pytanie!
Weronika Wituch
4:10 szanuję za piosenkę! The Coral - Dreaming of You
Angelika Skoroszyn
Mój ojciec ogląda dzienniki z różnych stacji bo lubi porównywać sobie różne propagandy
Dariusz C
11:23 aaa naćpałem się :D
n8neiTen8n
TVN ma ładną szatę graficzną. Tylko dlatego.
Barbra Woźniaczka
Jak ja się cieszę+że nie oglądałam tego ówna Panie Adminie co Ty mówisz przecież Damięccy to guru aktorstwa-żartowałam
thommex95
Mieciu , ta kanapa to z brazzersów??
78snajper
Tak to bywa z polskim kinem. Zrzyna z zachodu z filmu "Step Up"(przy okazji, też syf), to co, my gorsi? Też se zrobimy film o tańcu...No i se zrobili. Mietek, nazwać ten "film" gównem to zbyt delikatnie powiedziane. Iza Miko- chujowa aktorka na maxa, i tańczący (....buhahaha) Mateusz Damięcki- podrygujący jak alkoholik na detoksie... Poziom gówna w trybie Master-osiągnięty, brawo!
nickowa16
Nie miej pretensji że ludzie chodzą na ten film do kina bo przecież nikt z ludzi nie wiedział że trafi na takie gówno. :D Dopiero po obejrzeniu się zorientowali. No chyba że ktoś chodził po 2 razy
Raubritter
Stężenie beki wysokie.
lepekmaniak
No dzięki kurwa, włączyłem to wideo(wcześniej oglądałem Twój wywód o kac wawa) z nadzieją że zgnoisz jakiś kolejny film którego na szczęście nie oglądałem. W połowie materiału uświadomiłem sobie że kilka lat temu OGLĄDAŁEM TO GÓWNO ale skutecznie wymazałem to z pamięci. Dzięki za przerzuty nowotworowe, podać mój numer konta bankowego żebyś mógł mi zwrócić za onkologię? Pozdrawiam ozięble.
SENPAI
Twój dowód sprawił że tylko bardziej się śmiałem. Fail unsub dislike.
Magdalena Niećko
Po raz kolejny podczas oglądania Twoich recenzji bolą mnie policzki od śmiechu. Brawo ! :) Może w wolnej chwili zrecenzowałbyś "Wyjazd Integracyjny"?
yhhhyn
0:24 Okił Khamidov czy jakoś tam twórca Trudnych Spraw, Dlaczego Ja i innych zajebanych ostrą sraką po kebabie od wietnamczyka w sosie ostrym produkcji.
DrEmilYoo
14:28... COOOOOOO??? Co to Qrwa jest?! :O
jan kowalski
Jak zaczęli stukać hehehe to kurwa zażenowanie 200%
Bartek Bartkowski
Kocham cię ;] Platonicznie :P
wieczor3000
Ludzie oglądają telewizję TVN, bo mają taki nawyk - oglądanie telewizji. Więc dlaczego TVN? Bo jest ładnie opakowany, a poziom pozostałych jest jeszcze niższy. To jest jak przebieranie w szambie - po prostu można wybrać tylko to co jest bliżej dna albo powierzchni :)
ensope
Buka w outrze, dobrze robisz Mieciu :D
Sztakler
Że ten film jest chujowy xD A potem, że dostała szóstkę z polaka :)
MRG09100
Kurwa, bo czegoś nie kumam. Ten koleś mieszka w domku jednorodzinnym, gdzie napierdala po dachu i ojciec go ściąga. Więc skąd później to mieszkanie i sąsiedzi, co wracają o 4.30?
Steffaneq
Ej od tej muzyczki można pomyśleć, że Gurgie umar i że to taki "tribute" :(
Stefan Murawski
jestes zajebisty Mieciu !!!!!!!!!!!! pozdro :)
10.06.1998(żeby Koko wiedział kiedy mam urodziny)Misiek(bo mam na imię Michał)
słuchasz buki?
prosektorek
Co gada ta Niemka w 4:30 ? Ktoś ogarnia? Z góry dzięki.
MrStanislav
Pewnie Grzmichuj z Kac Wawa
Janusz Tomas
Mieciu, ludzie oglądają tvn, bo w ich życiu brakuje wzruszeń i silnych emocji, a tvn gra na emocjach.
Radek
gurgo rozjebał :D
Wojtek Dobrzański
Gurgorecenzje znajdź na YT. Duuużo więcej.
adamus1995
16:32 prawie powiedziałes to jak ludzie z polsatu :D
Agnieszka Kordecka
14:27 co to? proszę o więcej ']
Ładny Pomidor
mega wyzwanie ->> /watch?v=3SrKhRsc1Mg
MixHenryChannel
Nie do końca rozumiem o co chcesz się do mnie przypierdolić. Napisałem, że Mietek jest jak połączenie Dema i Damianero, dlatego że styl jego żartów jest podobny do tych Dema oraz mówi w sposób podobny do Damianero. Po drugie nie rozumiem, czemu nie pasuje ci, że prawię komuś komplementy.
M4D2
i robią zupełnie różne rzeczy.
M4D2
Mówisz do mnie czy do siebie? Naprawdę, jeśli wszystkich szufladkujesz w sposób, w jaki pokazałeś to w swoim pierwszym komentarzu, to myślisz na tyle prymitywnie, że nawet nie mam po co prowadzić dyskusji. Co, swojemu kumplowi też powiesz, że jest jak niekryty, bo zażartował z czegoś? Albo powiesz "Ty! Tamten koleś jest jak drugi Dem, bo użył sarkazmu!". Mietek jest sobą, a nie żadnym Demem czy Damianero, to zupełnie różne osoby i nie ma co ich porównywać, bo mają zupełnie inne charaktery
MixHenryChannel
A możesz zaargumentować zamiast wypisywać głupie teksty?
M4D2
Yyy... nie?
Maciek Man
To jasne od 17 min mnie rozwala xD
MixHenryChannel
Ten gość to połączenie Dema i Damianero :D
Sebastian Malinowski
ludzie ogladaja tvn bo tam wsystko jest ładne, wesołe a nawet jak ktoś płacze to wyglada zajebiscie, tego własnie brakuje w tej szarej jak pizda polskiej rzeczywistości, namiastka hajlajfu ogladana na plazmowym tv kupinonym na raty, w ciasnych jebiących biedą i cebulą mieszkankach.
meechneek
Koleś błyszczy sarkazmem, a głupota tych produkcji aż prosi się o wytknięcie i zrobienie z tego tragikomediofarsy, Mietek - Szacun, jesteś bezlistosny! Tak trzymaj!
Donmaślanoz14
Poziom twojego komentarza również.
Mateusz Zabłotny
kurwa Demski od filmów
BarthVader
Doprecyzuj. Co jest z tym nie tak?
BlackVaderX7
Gurgi!!!!!
michal6737
16:15, czy ona śpiewa : You bring me hard dick? wsłuchajcie sie
michal6737
Wydaje ci się. Już jest Czerwiec ;}
Kabezecik
Dlaczego nie udostępniasz filmów dla komórek? Większość twoich filmów oglądam właśnie poprzez fona...
Fred Gańdzialf
14;20 What the fuck ??? !!!! ???
Wojtek Dobrzański
13:37 Z tym że bohater barachła ze stajni TVN popadając w doła idzie na dworzec PKP się sprawdza. 1. sezon 39 i pół - idzie na dworzec bo nie wyszło i wyjeżdża. Jakiś tam odcinek W11 sprzed lat - podejrzany wpada w emo humor i znajdują go na dworcu. Pewnie jeszcze tego trochę będzie. Oni mają po prostu jakiś fetysz dworcowy.
furkold
6:36 Ja pierdziele oplułem monitor sosem
Jerzy le Kamil
Nowy odcinek dziś!
Zdzisław MCster
Maj się skończył :(
Bronson1606
następny odcinek na święta;)
muzyczkaxD
Buka - Orchidee ! :D
Arroyo
Mieciu, wkrótce (za rok) film pt. Ostatni Klaps (kicha, jakich mało, jakby tytuł z pornola), może go zrecenzujesz w dniu premiery?
rrrAZEr
Kuźwa, maj się kończy!
micemincer
kurwa mac - ale scene z 9:15 musial jakis srogi pojeb wymyslic
micemincer
kiedy nowy film do cieżkiej kurwy
stefan
mieciu masz łeb do tego co robisz trzymaj suba
Marcin Błaszczyk
Czekamy......
Szymonm91
BUKA
Mid bil
jak sie nazywa koncowy track ?
Kajto
Mietek, maj się kończy
Upadek pierwszej
04:15 poczułem się jak w piekle...
Michał Lech
14:28-14:48 co to za filmik?