One Direction - You & I (Behind The Scenes Part 1)


Pre-order the You & I single bundle including a remix from Liam Payne now! iTunes: /> Taken from the album Midnight Memories out now! Amazon: iTunes: /> Music video by One Direction performing You & I (Behind The Scenes Part 1). (C) 2014 Simco Limited under exclusive license to Sony Music Entertainment UK Limited #OneDirection #YouAndI #Vevo #Pop #BehindTheScenes



Br ynn
I could seriously listen to them talk all day.
Yasmin
LOOL the poor camera men trying to run as fast as their little feet could take them in that strong wind while one direction walk like angels
Teleri
Liam: it's easy foe us we just walk,I can do that MOST days Hahahah it's soo true  im laughing right now
yessy meirliane
I have no idea why I really love these boys. I dont know. I just love them. I. Ugh. Bye.
Jenna Simpson
See, at first, Louis' like "it feels like the coldest day in history" and I'm like, oh it doesn't look THAT bad, you guys are tough. But then you see the camera crew at 0:47 and then it's like "oh shit never mind, you boys ARE tough"
Nutira Quesadilla
LOUIS CHANGING TO HARRY IS MY FAVOURITE ! You'll know why when you read my name.
Rachel Kim
"For me it's just walking I can do that on most days" hahahahahha I love liam
Shreya Sinha Ray
I'm crazyly in love with these boys !!! <3
Evelyn K.
Louis is smiling <3 
zayn malik
can we please just talk about how cute louis is at 0:15? omf
Ash C
OMG NIALL AND HIS HAIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maddilew15
"Walking... I can do that most days." Oh, Liam.
Mia Zicolello
But guys liam can only walk MOST days I'm actually dying
Ng 5ive
Louis smile is soooo sweet
Lyaman Akhundova
0:26 Harry's voice...changed???
MariZieglerVolley
the ad before this video is pillowtalk..
ultimate trash
I'll be watching these until they come back lol
Li duš
0:15 Louis smile is amazing! :3 CzechFan
Brichu Marquez
Louis voice is heaven 🙏🏻😍❤️❤️❤️
Anonymous fan
"i think it's potentially the most coldest day of the history.....or maybe the windiest." i laughed so hard idk why. The 8292002929228 reason i love louis
ann margaret
I noticed that Harry's voice is too deep.... Is he tired or he had grown up?
Nelly Callie
niall's haircut makes him look like miley cyrus lol
onedirecion forlife
louis looks soo happy in this video..This makes me happy :D
Hanna Kipp
Lol MOST DAYS....
Dragongirl17
They love us so much, they decided to film on the coldest day 😊
Flor Ruiz
These guys are just.....omg....I just.....can't ......oh my god....I'm out...(fan girling right now) 😭😭😍😍😚😚🙈🙊
Millii94x3
"its just walkin, i can do that" hahaha liam oooh... i love them so much it hurts 
FrantasBeanie
the crinkles by Louis' eyes are so cute ^.^
Mels M
forever in love with louis voice 
Karlynn Ward
Louis I love you even tho you won't see this!!
Looking At Him Hurts
"For us is just walking...I can do that most days" Hahah, I just love Liam<3 Well, all of them. And in a week I'll meet them! *dies*
dan uwu
louis is so cute omg why is it in black and white lol
Ana Zuyev
team 1D ♥.♥
LifeInISC
thumbs up if you have watched the whole WWAT through vines .. if u know what i mean ?!!!
Marisha
Интересно, есть ли здесь Русские?:3
Shay Hunt
"For me it's just walking, I can do that most days." Lol Liam.
Gaming Random
Where is zayn
magda stella
Please come to Greece!!!!! WE LOOOOVEEE YOU!!!!! GREECE GREECE GREECE!!!! ♡♡♡♥♥♥
michelle espinoza
I'm really sorry that u guys had to shoot the video in the cold
Mckenzie Salyer
oh thats why niall's hair was like that o ok lol
Afrodeity
Their accents murder my soul.
Alantis Southey
It is a one minute walk from my house
Jimena Fernández
I love 1D
cindy giselle
Even 54 seconds of one direction makes me go crazy XD
Marina '
Harry is the death of me
Anastasia Maria
#GreeceNeedsWWAtour  ρε εχετε τοσους fan την ελλαδα οι οποιοι παρα την οικονομικη ξριση είναι διατεθημενοι να πληρωσουν προκειμενου να αγορασουν εισητιριο ελεος πατε κάθε χρονο σε ολες τις ευρωπαικες χωρες και δεν ερχεστε στην ελλαδιτσα αν είναι δυνατων...δηλαδή τι περιμενετε να μεγαλώσετε κι άλλο και μετα να ερθετε??? αντε το πρωτο βημα εγινε από τη lady gaga αντε κι εσειις σιγα σιγα...ξερω ότι θα παρετε την σωστη αποφαση <3 σας αγαπω <3 GREECE LOVES YOU <3
Andrea Catzin
me dio risa porque los fotografos corriendo y ellos caminando relajadamente xD
Jimin BTS
harry is amezing and very very baeutiful ilike tha music soo mush 😘😘😘😘😘😘😢😢
Sabrina Z
When you're trying to hear Louis talk but then get distracted by zayns high notes
Andrea Vacková
Už sem myslela, že to pro Česko nebude vůbec přístupný._.
Skyler Wooz
Come to Virginia...
Kaitlin Jennie Bod
I love the BTS being in Black and White
Purf Neka
Okay so everytime Liam talks i HAVE to listen carefully or dont listen at all cause he talks so fast
Suhana Wali
I just love zayn he's so hot♡
Erika Bustamante
Hoy inició el WWATOUR y no hay fechas para MÉXICO!!! *se va a llorar a un rincón y se regresa comiendo nutella porque vio una araña* Ay bfvkjfd ok ya necesitaba hablar :(
Sara Spanu
secondo me,dovevate fare il video sul ponte di Marceddì u.u (come to Sardinia,Italy loves you)
Nancy Merritt
I guess Louis was right about it being really cold because at 0:18, Harry is just standing there with his arms all tucked inside his grey sweater to stay warm and cozy.
adriana chipilski
for us its just walking...i can do that most days ~Liam Payne😂
Jill Murillo
Liam: I mean we're just walking. I can do that most days. Me: you can't walk on some days?? 0.0
Michelle Morunga
OMG THATS A BIG CAMERA 😂😂😂
Kadie x
When Liam try's to push zayn I bet zayn was like hell no I ain't ruining my luscious hair bish u get on the floor 😂😂 not not funny ok...
lubkaze
Harry's deep voice and Niall's laugh 😍😍😍
Zoella
Come to Poland!!!
Toni Tots
I love it !!!!!! I understood the beautiful video a long time ago!!!!!!!!!!!!!!!!
precious pretty
why did they say not even the gods above can seperate the 2 of us if God is the one that made you of course he can seperate you
Emmaline Watson
'For us it's just walking I can do that most days' This is why I love you Liam 😂👌❤️
Maia Butler
I LOVE IT I COULD LITERALLY WALK THERE NOW THE PIER IS DOWN MY ROAD
DIMI DEM
I love them so much <3  -greek directioner-
Annika Mayer
Can your please Come to Norway. I love your♥♥♥♡♡♡
Halimat Subair
Who's in 2017 with me
Andriana Stai
Greece loves you <3 come to greece <3
M S
J'en peu plus d'attendre le 20 juin, j penses que les françaises comprendront pk ;)
Wings of Fire
I luv them..... the best Band ever.....
Char
Harry has the most perfect voice.
Alexa Uribe
LOUIS SMILE MAKE ME HAPPY
Jade Erdenay
I love how they did this video its simply perfect like the song and like our boys 
Phoebe Rose
I can't picture more prefect human beings. 
Erica Beatrice
NO 55 SECONDS ISNT ENOUGH
mayra valeria fernandez barrientos
hermosos ♥ ♥
Merry Muzlur
love 1D
Joisse Solivan Cintron
"I can do that most days" MOST DAYS.
itzell60
La risa de Niall :3
Tamy Contreras
Devuelvan el video "You & I" !!! VAMOS!!! D:< Return the video "You and I" !!!! come on! D:<
Thuraya
FINALLY AVAILABLEEEEE
Vanessa Parks
Omg! This is the best, i love the affects! And i love Louis! .......and all four of the others, Louis my fave. :-)
Lisa
I can understand their accents but I loved it
Danielle Burr
I can do that most days lol oh Liam
Amber Styles
OMFG, I'VE BEEB THERE, SOMERSET, WESTON SUPER MARE IS LIKE 30 MINUTES FROM ME.
jen willis
Liam " it's easy for us we just have to walk I can do that most days" lol I'm dead 😂 😂
gabrielle knutson
love it
Marina Alexia
LOUIS IS SO BEAUTIFUL !!!!
lilyisalizard
That pier is legitimately 15 minutes away from my house, but I wasn't allowed to go and try to watch them filming :'( 
rachelpinkrox
"It's mostly just walking...I can do that most days." lol, Liam. What a comedian.
Lorraine Andes
I hope the one who delete it get delete in this world Lol you just delete my world (You and I video) I live for that video
Ceyda Bayram
ZIAMMMMMM ALERT !
gabrielle knutson
love
Nuha Chowdhury
WHERE DID THE MUSIC VIDEO GO
Erin Malfoy
I’ve been there
Ellie Rogers
What's the point of making a 55 second and a 1minuite video into two parts
Tyana Lynn
Wtf this was the best music video 😒😒 #wewantyouandimusicvideo