Anchorman - 60% of the Time, It Works Every Time Scene (6/8) | Movieclips


Anchorman: The Legend of Ron Burgundy - 60% of the Time, It Works Every Time Scene: Champ (David Koechner) and Brian (Paul Rudd) try their best to seduce Veronica Corningstone (Christina Applegate). BUY THE MOVIE: /> Watch the best Anchorman: The Legend of Ron Burgundy scenes & clips: Anchorman Best Scenes playlist: /> FILM DESCRIPTION: Marking the directorial debut of Adam McKay, former head writer for Saturday Night Live and founder of the Upright Citizen's Brigade, Anchorman is set during the 1970s and stars Will Ferrell as Ron Burgundy, San Diego's top-rated news anchorman. While Burgundy is outwardly willing to adjust to the idea of females in the workplace -- even outside of secretarial positions -- he certainly doesn't want his own job challenged. Keeping that in mind, it's no wonder that the arrival of Veronica Corningstone (Christina Applegate), an aspiring newswoman, is, in Ron's eyes, not the studio's most welcome addition. After Veronica pays her dues covering so-called female-oriented fluff pieces (think cat fashion shows and cooking segments), the ambitious Veronica sets her eyes on the news desk; more specifically, on Ron's seat behind it. Not unpredictably, Ron doesn't take the threat lightly, and it isn't long before the rival newscasters are engaged in a very personal battle of the sexes. Anchorman was co-written by Ferrell, and features supporting performances from David Koechner, Steve Carrell, Paul Rudd, Tara Subkoff, and Maya Rudolph. CREDITS: TM & © Dreamworks (2004) Cast: Will Ferrell, Christina Applegate, Paul Rudd, David Koechner, Judd Apatow Director: Adam McKay Producers: Judd Apatow, David B. Householter, Shauna Robertson, David O. Russell Screenwriters: Will Ferrell, Adam McKay WHO ARE WE? The MOVIECLIPS channel is the largest collection of licensed movie clips on the web. Here you will find unforgettable moments, scenes and lines from all your favorite films. Made by movie fans, for movie fans. SUBSCRIBE TO OUR MOVIE CHANNELS: MOVIECLIPS: />ComingSoon: />Indie & Film Festivals: />Hero Central: />Extras: />Classic Trailers: />Pop-Up Trailers: />Movie News: />Movie Games: />Fandango: />Fandango FrontRunners: /> HIT US UP: Facebook: />Twitter: />Pinterest: />Tumblr:



ImmaChiaotzu1
That's why Ant Man didn't like Black Panther.
Overhaul
"I'm gonna be honest with you that smells like pure gasoline"
Rick Kidd
"They've done studies you know."
Ryan Naylor
"Brian I'm gonna be honest with you that smells like pure gasoline."
Spaghettipolicy
have some chicken. .. .maybe some sex, and see what happens.
Ahmed Yanaal
Ant-Man. Before he went to prison.
TheRealBeatMaster
You know the term "masterpiece" gets thrown around often these days, but...
Fitrian Hidayat
"illegal in 9 countries" I bet wakanda is one of them
Brian Fantana
Come on, you can't handle the smell of desire!
4masterfuls
In hindsight, probably should have went with London Gentleman.
Ron Burgundy
That doesn't make any sense
Shaquille Jordan
The line that got me was "it's made with bits of real panther, so you know it's good." 😂😂😂😂
el84oro
lol i never noticed the butt scratch at 0:02, girl in light blue dress
NewSuperAvenger
"It's made with bit of real Panther."And that's why Black Panther is on Team Iron Man while Ant-Man is on Team Cap.
Iron519
lmfao rudd was dying saying that line lol It looked like he barely got it out.
Kristi Marie
"Time to musk up."
Jo King
1:23 You can tell by his face he's trying his hardest not to laugh lmao
Jude Windmill
"Stiiiiinnnngss theee nostrriillllls..." So funny.
Sassy28311
I love the panther growl lmao, that part always gets me
RooneyFire
is anyone else still amazed that brian fantana is ant man?
Lee
I don't think that bottle came from Wakanda.
Lord Hermes
T’Challa will not be happy
Icanohzyl
"stings the norstrilss.."
Coolidge Dollar
The statistic actually DOES make sense -- supposing he means that for 60% of users, it works "every time."
Jstank X Plays
... that doesn't make sense
Azeckwazion
I WANTED TO SEE THE BIG FOOT PART!!!
lcthevideogamer
That's the smell of desire my lady
marcusfal32
it's made with bits of real panther so you know it's good lol
J Skeens
“I’ll give this little cookie an hour before we’re doing the no pants dance”
Jade Nguyen
Rogue: When they come out, does it hurt? Wolverine: Every time. Ant-Man: 60% of the time, it hurts every time.
ZGMFXGN0042
This is before he went to prison then become ant-man. The mustache dude.
B GT
70% of the budget was used to make Paul Rudd look like age effects him
LethalAmbition
And this is our Antman.
Vsauce Puppet
Thanos: **appears** Ant-man: “Time to musk up”
TurboFromThatDumbSnailMovie
1:18 BEST. LINE. IN. THE. MOVIE.
imdaman6itch
Brian I'm gonna be honest with you that smells like pure gasoline lmao
Timothy Satyaabieza
I was searching for Black Panther trailer. Youtube recommended me this one instead. I ain't mad at all.
Jennully
60/100 is the possibility of it working, right? Within just that 60%, 60/60 = 100%. So yeah... 60% of the time, it does indeed work every time. :D
Alan Shore
This almost became an outtake and he held it together and it became one of the best scenes in anchorman :)
Cory G
they left the best part out at the end.. " smells like big foots D***" lol classic
metallicak5
“It smells like a used diaper filled with Indian food” 🤣
wenaldy
Ant Man (Paul Rudd) later fight together with Black Panther, literally, in Civil War.
Jerry L
Ilegal in Wakanda
Josh Young
used diaper filled with indian food... BWAHAHAHAHAHAH!!!!!!
burblar
TODD PACKER
Vance Gillespie
i love how hes got all these expensive colognes and just sitting on the top shelf is BRUTE lol
Zero
Ant-Man explaining the Quantum Realm to the Avengers.
ndndrunk
Never noticed before. Is that Judd Apatow at the end?
Electronide
One of the countries must be wakanda
Ray
Ant-man wearing the cologne from T'challa aka Black Panther? 🤔😏
Christopher Greig
Ah, little did we know this man would be the saviour of 50% of all life in the universe...
FrangoPlays
and that's ant-man,thank god he's playing scott lang 'cause hank pym ain't half that funny
Meizar Farizky
Paul Rudd never ages, does he?
IYBJS 530
Dj quads - the improv
Pussy PaTroll
The smoke coming out as the panther head reveals itself.
William Wallace
60% of the time every time, yeahh
Hendra Darmawan
T'Challa/Black Panther and all Wakandan People dislike this.
GetSneezedOn
"Its a formidable scent"
deadpool3529
Black Panther does not approve of Ant-Man wearing this cologne
Davian Oconnel
TODD PACKER plays the same type of role lol...
stsz12
That must've been the 40%
MetalizedButt
Let’s give a quick shoutout to Christina Applegate
ArgyleGroove
Kinda like Ant Mans suit. That only works about 60% of the time too.
Datukon Jem
So antman is the first black panther?
H. G.
I just love the delivery of that line, even the little pause he makes
chel simpson
My favorite movie line of all time.
alex 230
Dj quads improv
Rafael Marcos
Turd covered in burnt hair
Wasim Mohammed
Left out the best part... bigfoots d.... lol
Ceo founder
One of the best comedy movies ever created/produced/written/scripted/directed/acted ever in the 21st century! Super/mega-hilarious!
tenaciousjoe24
Ant-man: Hank Pygm always said you never can trust a panther Black panther: who are you?
Dennis The Peasant
I think he extracted it from T'Challa.
אמיר בן חיים
"It's made with bits of real panther, so you know it's good". I'm dying man.
The Darkner Supreme
anyone here from cinemasins???
MartyMcmarty
If you think about it, he’s right. 60% of the time it will work and of that 60% it will work every time.
GRAY JEDI
likely imported from WAKANDA ....
Thomas Chapman
Paul rudd looks like he's gonna bust out laughing 😂😂
WGB
Todd packer at his best
Himanshu Gautam
It makes total sense man like totally 😂😂😂😂
Omar Ruiz
What's with the audio when Brian talks about 60% of the time. Sounds like he's underwater.
bimmer21
I think I would of went with WOOD GRAINS! LOL
Ryan Gangadin
We have Todd packer, Michael Scott, deangelo, and antman
Coffee Knight
The line Antman used to sell his Back To The Future idea...and it worked
Blayne Wilson
It smells like big foots dic!<
John Goodwin
This is when Scott Lang got uninvited to the fight in wakanda
Jade Nguyen
They had to evacuate, fumigate, AND quarantine the whole block after that he used that stuff.
fallen ahkoz
Look up Dj Quads- The Improv
Do M
"60% of the time it works..every time, that doesn't make sense" LOL
Javier Rodriguez
brian’s side burns are legendary
Priscilla Darkholm
That lady is crazy to not choose Paul Rudd!
IMKLASH
hahaha the screams get me, hows it smell so bad people be screaming LOOL
Svensk Hund
You can tell paul rudd was really struggling to keep it together with his percentages line
B Dean
haa, never noticed the Apatow cameo before
Jolly CoOperator
Back in the day when people could actually joke around and be adult and not get butt hurt.....
GRAY JEDI
so many metaphoric comparisons. Jeez.
DeadlyMargiKarp223
I bet Wakanda is one of those nine countires Sex Panther is illegal in.
Steve C
yeah this is one of those scenes that you never forget if you see it. just gives you that painfull laughter , gasping for air.
JARED BARATTA
Who makes Blackbeard's Delight & London Gentleman?
Rekan D
Its illegal in 9 countries” 😂😂
Sheldonman14
Is that Judd Apatow? I never noticed that cameo until now