HTC myTouch 4G Unboxing


Download videos:
hd720 medium

HTC myTouch 4G Unboxing by Aaron Aaron unboxes the HTC myTouch 4G, T-Mobile's newest HSPA+ (or 4G, as they're calling it) capable device. 1 GHz processor, Android 2.2, 3.8-inch screen, and a 5.0-megapixel camera place this device in the big leagues. T-Mobile myTouch 4G Unboxing /> T-Mobile myTouch 4G Info /> Facebook: Twitter: Forums: Win Free Phones: Visit for all the latest cell phone news, reviews, and more.



Gokha Shsh
This was my first smartphone. It was so crappy that I switched to iphone for few years until nexus 5x came out. This one was lagging all the time, tons of bloatware, bad battery, had to reboot couple of times a day, all the text messages deleted randomly every few weeks (htc was suppose to fix this. idk if they ever did though). the only thing good was camera. never got another htc after this one.
Depressed Guy
One of my 1st touch screen phones lol damn time flies I liked this phone I had a blackberry before this lol I liked it too but it wasn't touchscreen ... damn technology is crazy today 2017
lizz guitar
I have this phone and its slow and it take 5 minutes to turn on
85irocz28
this phone was above my head in 2010 I had it for years then 3 years ago I moved on to iPhone then LG optimis then s5 then s6 edge now note 4 and thinking back I'm glad I don't use this phone anymore it made me so mad I busted it for purpose against the brick wall in my basement the Internet got where it wouldn't work only on WiFi it became useless but hey in 2010 u was lucky to have any decent smartphone now it's almost all u can buy
David Simon
I really liked that phone, I got it in 2010 and it was awesome. I had t mobile tv on it. I could watch espn fox ABC NBC CBS and many other channels back in 2010. great phone.
Dom Gem
OFFERING CELL PHONE INSURANCE ALL SMARTPHONES(except iphones) $70/YEAR $100/2YEAR OR $5.99 A MONTH. DEDUCTIBLE IS $75 PER CLAIM. COVERS EVERYTHING( water damage, dust, broken, lost or stolen) Able to claim 3 times per year. Half of the cost of tmobile, sprint, att and verizon insurance.
Dawson Garret
I liked you on Facebook... I haven't won yet..
Humberto Flores Mendez
How to take a screenshot in this phone?
TheRoshan89
I remember having this phone lol, I have a one plus 3t now. what a huge difference!!!
E T
I had this phone before.was great ,. but now I have the huawei mate 9
lizz guitar
I have this phone and its slow and it take 5 minutes to turn on
Mikki Jordan
i have this phone with 2.3.4 Gingerbread operating system and i have had it for a while and i really like it
Victoria Ortiz
i used to have it and i miss it, do they even sell them on stores now...
wut comse
อยากใด้แบตเตอรี่
Abraham Babo
cool
Victor Hernandez Jr
Had this phone, compare to phones now so shitty lol
Flávia Sechini
Amazon!!
Matt Levesque
They're calling 4G LTE
Peter Serra
Anyone know where I can get a battery for this phone ??
renypayne11
On my 3rd one it keeps having battery problems
Llama Del Ray
I miss my my touch 4g so much :(
TSIFull
L9 - no comparison
jaylenlashawn
optimus l9
Xavier Wade
I remember when I had this phone, I gotta iPhone 5 now ^_^
vice979
Can someone tell me if you had the choice between this and the Lg optimus L9, which would you choose?
Tech Defender
wished phones these days had that sort of packaging!
Bunnnyyyy23
Mine died :(
Elijah Suazo
Should I get this phone or Samsung galaxy s blaze 4g?
meek miLL
ughh my ZTE phone is better than that
LRC1696
True that bro in about a week ima get a new one , time for a change :) and he said there's the mytouch 3g in the vid lol
Webster Kollie
This phone was the boss 3 years ago.
Zino
Funny thing is, this is from 2010
d0nj03
As with a million other badly edited YouTube videos, your intro is TOO LOUD compared to your presentation. Get it right already.
TheKillae1
can this phone get instagram...
Xavier Wade
I love my MyTouch
kathifidalgo0
Holy shit aaron looks really different
Akash Shah
Aaron really did slimmed down...............
steve lezama
have it
Yofo Dragon
WOOOOOW ARON IS SOOOO FAAAAT
Darien Blanco
I would kill for that phone
DomoTechLive
The funny part is that you set up the phone before you did this review. because the FIRST BOOT takes a long time and then there is the setup.
DomoTechLive
I rooted mine and have MIUI rom :) :)
SuperJewelzz
Mine does not start up that fast
Wickkedstyle♥
I had this phone but it sucks it crashes a lot n resets a lot as well
korryonah
My friend has this phone and it lags like crazy.He has a bunch of shit on it tho
chc754
OUTDATED
akbar hossain
get an extended battery
Grêgory Gentle
that was fast
rflo702
I'm watching this from my mytouch 4g
Khalid Al-Omary
wish i can lose weigth like that
Druidmex
My phone doesn't boot up that quickly why :( I've had this phone for almost 2 years and the boot up really kills me but other than that I love the phone although ill be getting a upgrade this Christmas since its gonna be 2years since I had it lol
Frim
this phone has many issues , i would say don't buy .
Frim
you lost so much weight !
Real One
Im watching this video my mytouch 4G .. it better then my iphone 4s.. iphone sucks
Stop Animal Cruelty
(Hypothetical question) Why did LG have to come in? HTC was doin g a good job and then here comes LG...They should just go back to making washing machines!!! Sorry LG FANS... Lol
Stop Animal Cruelty
Thnx 4 helping me cuz i was gonna go bananas'
Bay Richards
Mytouch q and the mytouch with 3 capacitive buttons (sorry if i spelled that wrong) were made by LG but the mytouch slide and this one in the video are made by HTC there might be more in the HTC series but i am not sure.
Stop Animal Cruelty
i dont understand...wasnt the mytouch q and mytouch slide made from LG??? How come now its HTC...sumone help cause im confused
imran mustafa
that sucks its a terrible phone i have had it for a year and a half and its a piece of shit
Rocky T
dam how much weight you lose???????
mke464
ive had this phone since the release in nov of 2010.....and it still doesnt feel outdated!!!!.....im not kidding!!!! everyone who gets ahold of a new phone i.e iphone4s....it still keeps up!!!! my friend got pissed that siri couldnt manage a search and get gps connected when i casually got it done with no time and frustration......:( i did lose it recently but insurance got me a new one with a deductable...take my advice and auto sync those contacts lol...but overall amazing phone!!!!
Albert Garcia
yes u can take pictures with the front facing camera
Albert Garcia
me too its pretty good ive had it since february
foreverlove4569
could you take pictures with the front facing camera like the iphone 4????
ibulborbs
Mine takes 30 secs to boot
Miss G6
Can this phone be used on t-mobile monthly 4G everything plan?
Albert Garcia
i got mine on january
jairo canales
U were so fat arron
ChaseWorley001
i want this but its like 500 dollars w/o the contract. >.< why do i want it w/o the contract? because you can use these phones for the walmart family mobile. and we have that.
PokgopfhljO
"WOW i already got a voicemail I must be loved some where in the world"
Mgk
In 2:36, That's what she said......
MegaMarcjoseph
Us it $200 on contract. Or just $200
Dylan Bernardo
@androidisbest yes
Tech Defender
is it a capacitive display???
Akira Lue ly
Ohh man he was chunky! l0l his newer vids hes actually a little skinnier
SEIZ al
i just ordered mine today pretty excited to receive it
Joejoeperez
You sound so down...... What was wrong when you made this video Aaron
glittergraphics247
how much is it again?
Brandon Yoshida
dam, Aaron really slimmed down
Bey Bey
@wizard1325 r u dumb its the service not the phone dude dropped calls are from bogus cimpanies.....like cricket
Edvin M
porn music in the intro :D
jordan ector
@huntersteal1 yes it can you just have to buy an unlock code for the phone
FXSimplicity
@kidrockjt an at&t sim card cannot go in to a t-mobile phone
FXSimplicity
@carinejv yes it does
Xavier Garcia
that is the nicest packaged phone i have ever seen!
Borigotu Smith
I should be getting this phone less than a week. Cant wait. If you look at sprint phones and tmobile this phone is faaster than all of them.
juan gomez
@carinejv It says in the video.
LpZ
@carinejv it does
Thomas Huncke
2:13 correction, its the 4g!
Fernando Molina
@carinejv Yes
Thomas Huncke
myTouch or Droid razr?
James Emrick
pause at 5:26 it is the phone number
MashuBashu
Compare him in this vid, to a vid that he posts now.. Major difference! am i right?
labelmelovee
I have this phone & I love it !
Kerri F
maui wowi!
jlnsblt
@carinejv yup
Thierry Henry
Pause @ .14
Riley Weckwerth
@5arielk dont get it i had nothing but problems.
christian angel
@mastercheif617 they come installed right out of the box, you can uninstall them if you want
jka
I want this phone so bad but i cant get it :(