John Legend - Love Me Now (Official Music Video)


John Legend's official video for "Love Me Now" Get his new album 'DARKNESS AND LIGHT' today! Shop The John Legend Music Store: Follow John Legend: Website: Facebook: Twitter: Instagram: Snapchat: /> #JohnLegend #LoveMeNow #Vevo #Pop #OfficialMusicVideo



meme god
👏No👏body👏cares👏what👏year👏you're👏listening👏to👏this👏song👏
future sun
2k19 anyone is here?💕💓👑🔥
Sienna Duncan-Kaihau
My uncle had passed away he's name was -Toby lee Duncan Brown , he was a fan of this song I hope you notice this , just letting you know you mean so much to him
Carmen Joseph
Who's watching in 2019💕😍
Vaishali Bhardwaj
who's single here )))))
Daniel Toth Music
Pulling me further Further than I've been before Making me stronger Shaking me right to the core, oh I don't know what's in the stars Never heard it from above, the world isn't ours But I know what's in my heart If you ain't mine I'll be torn apart I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now (Love me now, love me now) Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah (Love me now, love me now) Oh, I want you to love me now Something inside us Knows there's nothing guaranteed, yeah Girl, I don't need you To tell me that you'll never leave, no When we've done all that we could To turn darkness into light, turn evil to good Even when we try so hard For that perfect kind of love, it could all fall apart And who's gonna kiss you when I'm gone? Oh I'm gonna love you now, like it's all I have And I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now (Love me now, love me now) Oh, love me now, oh, oh, oh Love me now (Love me now, love me now) Love me now Oh I don't know how the years will go down, it's alright Let's make the most of every moment tonight I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have And I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I just wanna love you now Thank you for reading. I record covers from different popular songs. I appreciate it if you listen to my channel! 😊
all of you sis
Febrero 2019 😍😍😍😍😍
Sweet Ghost
Oh my goodness this made me cry on the inside, I felt him. I LOVE YOU NOW! 😆 Oh and hello person scrolling down the comments of this beautiful song! Have a nice day!
Tayreal X
Love Me Now 2019! (Thx for the positivity and likes)
Makayla Cook
this is such a cute song and it includes all types of people lgbtq,white,black,children and adults the world needs this right now❤
Jake Gordon
This can't already be almost 2 years old. I'm only 19 and the time is already going so fast.
no no
2 20 201 2018 2018 a 2018 an 2018 any 2018 anyo 2018 anyon 2018 anyone Edit: pls leave a like it took me 8 minutes Like I had a timer
eunoria L
Pulling me further Further than I've been before Making me stronger Shaking me right to the core, oh I don't know what's in the stars Never heard it from above, the world isn't ours But I know what's in my heart If you ain't mine I'll be torn apart I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill you when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill you when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now (Love me now, love me now) Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah (Love me now, love me now) Oh, I want you to love me now Something inside us Knows there's nothing guaranteed, yeah Girl, I don't need you To tell me that you'll never leave, no When we've done all that we could To turn darkness into light, turn evil to good Even when we try so hard For that perfect kind of love, it could all fall apart And who's gonna kiss you when I'm gone? Oh I'm gonna love you now, like it's all I have And I know it'll kill you when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now (Love me now, love me now) Oh, love me now, oh, oh, oh Love me now (Love me now, love me now) Love me now Oh I don't know how the years will go down, it's alright Let's make the most of every moment tonight I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have And I know it'll kill you when it's over I don't wanna think about it, I just wanna love you now (Love me now, love me now) Oh, oh, love you now, oh, oh, oh (Love me now, love me now) Love you now Oh, love you now, oh, oh, oh, oh
pola gaming
Who Will Kiss you when i gone? Your mama
Legends Universe
I came here from Superwoman
GBTJDVRJ Primos
musica do pes 2018 que top
Andrew Hercules
This should have gotten more views
ilaria bianco
february 2019 nobody else?👍👍❤💗💖👄💞
Black Anjel
2019 anyone still listing to it????
future sun
Who's watching in 2018 JOHN LEGEND!!!!!♥️♥️😍😍💯
Carl
I'm watching By PES 2018: P
MORE BUTTONS
This makes me grateful for my parents while there here
Siddhesh Bagwe
Who's here from pes 18 ??
LeafPandaxx
Aww so adorable, HOW OLD IS THAT BABY NOW
Hot Fresh New Music
😳2018 anyone😳??I know am not alone?!😜 Wheres my #2018MusicSquad 😍
Hailey Gates
0:18 is my grandma and grandpa sadly 9 months ago my grandpa that was in here Miles Allard had past away so I miss him very much he was also my teacher at my school on the Standing Rock Reservation so the whole school was sad most the teachers crying he was so honored to be in your music video but he is in the sprit world now without any pain
MOVIE HUB
February 2019 anyone🙋
Syed Polash
So underated song 😥😪 This song deserve more some attention 💙💙
FazeWayz
Ive been trying to find this song for ages -_-
Sophady Vorn
Who listen in 2019 ?🥰🥰🥰
NoGaming TV
PES 2018 song very good😊😊
Jeon JungleKook
My grandma and grandpa were in here❤️ 0:41 my grandpa allard and grandma
Bishal Basfor
I don't know who's gonna kiss me in this life 💖💖💖
Sam Masghati
beautiful message. we need love now more than ever
Niyaz Nazar
PES '18
krissy kay
2019 ❤ love each other now 🌷
John Juan
At 3:19 Don't tell me that baby girl of theirs isn't singing right along with Dad. Amazing :D) Thumbs up if you agree
BermudaFlava
Love Me Now 2019❤️❤️❤️
Claudine Samuelu
i love how he uses his wife and not some actress
Anthony Ortiz
Love with all you have tomorrow is not promised
renu huda
Omg your baby is sooooo cute
Angel OMG
Whos gonna kiss me when I'm gone no one cuz I'm single (Dab)
Jaana Blomqvist
So beautiful Song 💞
HungerGamer
Pulling me further Further than I've been before Making me stronger Shaking me right to the core, oh I don't know what's in the stars Never heard it from above, the world isn't ours But I know what's in my heart If you ain't mine I'll be torn apart I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now Love me now (love me now) Love me now (love me now) Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah Love me now (love me now) Love me now (love me now) I want you to love me now Something inside us Knows there's nothing guaranteed, yeah Girl, I don't need you To tell me that you'll never leave, no When we've done all that we could To turn darkness into light, turn evil to good Even when we try so hard For that perfect kind of love, it could all fall apart And who's gonna kiss you when I'm gone? Oh I'm gonna love you now, like it's all I have And I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now Love me now (love me now) Love me now (love me now) Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah Love me now (love me now) Love me now (love me now) Love me now Oh! I don't know how the years will go down, it's alright Let's make the most of every moment tonight I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have And I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I just wanna love you now Love me now (love me now) Love me now (love me now) Oh, oh, love you now, oh, oh, oh, yeah Love me now (love you now) Love me now  Oh love you now Oh oh oh
Wilver Fowke
This is a sick movie
Vinayak Pandey
pes 2018 anyone???
Mohammed Zakaria
PES 2018
Nelly Love
My bf broke. Just stop messing with me .An because of this song helps me get threw it no tears💋💖😘
Sarah Shigwedha
The world need more of this than booty shaking lyricz
Lee Crabtree
I love the songs everybody 💘 loves 💘 loves 💘 loves 💘
JosueDDA
pes 18!!!
Luca De Cicco
Pes 18?
Pranav Malla
This song is just 🔥🔥🔥
GAMERZ 10
pes18??
Xylona Soler
2019 listening this after 3 years . He sent me this song in 2016. Now we aren't together anymore . Exactly I said those lyrics to him, I loved him. Hope he's happy with his girl. I can't change myself. I'll stay ugly.
Eli
Who is single )(&(&9:+&('
# CR7 Official channel
Missing pes 18 now😭😭
TioFacu YT
PES 2018
Bailey Murphy
This is exactly what the world needs, no matter who we are, where we come from, how you see others, we all should love each other. Gay, Straight, Indian, Mexican, American, none of that matters, let's put an end to labels and just love each other as humans. Human is my race, Love is my religion, and peace is my weapon! Spread the word!
RANDOM VIDEOS
Pes 2018 missing it
Francesco Iannucci
who is listening it in 2019??
Albert Acevedo
Wait ... este video tiene partes filmadas en mi ciudad Puerto Plata y 2 años despues es que me vengo a dar cuenta. SHOOKED
Sharifa Selman
am I the only one that got all emotional and shit for this video 😕
Eric Style
pes18
Muhammed Emin Akkad
Pes 2018 Mobile 😕😔😔😔😔😢😢😢
S Meesters
2018
인정
It was PES2018 😢😢
Hennessy_banks
*How could you not like this song...??😕😐*
Captain Random
2 20 201 2018 2018 A 2018 AN 2018 ANYO 2018 ANYON 2018 ANYONE
Tammy Lucas
Me: OMG ITZ A FREAKING TABBY KITTY!!!! 🐱 Everyone else:but look at everything else Me: BUT LOOK AT THE TABBY KITTY!!!! 🐱
Ndonue Takwi
March 2019k🇨🇲
The Panda
Coz love has no gender...no race...no religion..no age.... LOVE IS LOVE It just happens❤️
Clara Hyun Joo Lee
The song was sooo beautiful that made me cry
Gaming Hub
2019 LIKEE
Umesh Raguwanshi
Perfect shot in video
Felipe Silva
Boa pra caramba
pravina gunalan
who's here in the middle of 2 am in 2018 ?
LeoHGN
*PES 2018*
Fan of Naruto Games Mr Naeem Rahaman
I also play pes 2018
Angela Musiema
Grazie
Hailey Gates
Whenever this video was made the Standing Rock Reservation was fighting for their water I'm from Standing Rock and some kids were shot with rubber bullets and got their arm cut off by the police they sprayed us with tear gas I even got sprayed and my grandpa Miles Allard fought and fought until he couldn't anymore..
Laila Nait
Pulling me further Further than I've been before Making me stronger Shaking me right to the core, oh I don't know what's in the stars Never heard it from above, the world isn't ours But I know what's in my heart If you ain't mine I'll be torn apart I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now (Love me now, love me now) Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah (Love me now, love me now) Oh, I want you to love me now Something inside us Knows there's nothing guaranteed, yeah Girl, I don't need you To tell me that you'll never leave, no When we've done all that we could To turn darkness into light, turn evil to good Even when we try so hard For that perfect kind of love, it could all fall apart And who's gonna kiss you when I'm gone? Oh I'm gonna love you now, like it's all I have And I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now (Love me now, love me now) Oh, love me now, oh, oh, oh Love me now (Love me now, love me now) Love me now Oh I don't know how the years will go down, it's alright Let's make the most of every moment tonight I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I want you to love me now I don't know who's gonna kiss you when I'm gone So I'm gonna love you now, like it's all I have And I know it'll kill me when it's over I don't wanna think about it, I just wanna love you now (Love me now, love me now) Oh, oh, love you now, oh, oh, oh (Love me now, love me now) Love you now Oh, love you now, oh, oh, oh, oh
Prithviraj Mankar
From Pes 2018❤️
Gacha mat B1tch
🇩🇴Dominican republic🇩🇴
Da Real Maha N
Black are legends
James Rossi
He is one of if not the most talented MUSICIAN in the game. Emmy, Grammy, Oscar, Tony. EGOT status! That’s legendary!
Sonora Cree
my son is in this music video a few times he's at 1:29 & also with his dad towards the end. I love this!! almost cried tears of joy. thank you for this beautiful video!!!!
Олеся Гулова
Who loves him???
oh! we want, SOMETHING JUST LIKE THIS
2019?
sriraj jayaprakash
pes 2018 hehe
Leah F. Spears
Miigwetch for including the Water Protectors in this Beautiful Vid. 😊 LOVE WATER NOT OIL✌
Troople Kill
How is Ariana Grande more popular than John Legend?
Mateus_BH
Música do PES2018🇧🇷
Sam Mas
Pes 2018😍
Jameel Hasan
2018!?!
Çook Karışık
Türkler Ve Pes2018 den gelenler ?
Dreamer 0040
That baby is just so freaking cute 😍
Pragnan Saha
You had to be a LEGEND when it is in your name
Bajan Kid
Who is Listening Of Valentine's Day
Hado y el niño
PES 2018!!!!