"HOOD NARUTO" pt.3 (full video) naruto vs sasuke


Download videos:
hd720 medium

sasuke is attempting to destroy the hidden leaf village but naruto refuses to let that happen! (instagram: @kingvader) follow me for more videos! WHAT TEAM ARE YOU! TEAM NARUTO OR SASUKE!? Comment below!



Tags:
kingvader naruto sasuke hood naruto worldstar naruto vs sasuke last battle the final battle



707
Imagine walking back from school and seeing this on your way home
Hanzo Hattori
So much random shit happening. I LOVE THIS!!! Especially the random ninja run across the screen
BluesCry
1:11 *Did I..... Just saw... CALEBCITY!? WHHHAAATT!?*
The Legend
They made obito look like a background character.
Cardo Richard
If some unhappy kid is on his way to shoot up a school and he sees this, he'd change his mind. 😂😂
Luiz Frodo
Who else is watching this everyday?
David Zheng
0:57 When the teacher explains it for a 1 hour and you still ain’t understand
Supreme JesusBlvck
Tobi got the footwork of a god 😂
Sad Senpai
Niggaruto
Ismail akunpreneur
The new way to build up your chakra is dancing 🤣🤣🤣
Jan Whi
King Vader kills me every time he dance he just be smiling 😂😂
Jay ToWavy
Gokus hair tho 😂😂😂
ダDxrk
Who else just focused on tobi?
Krn solo
naruto + sasuke = DRAGON BALLL XD
SeniorSuiki
Those feet had em stuck in GENJUTSU!!!! Ohh no! Lmaoo
Veridian
Is that the legendary *SHUFFLE JUTSU?!?*
jhelisa sturges
Sometimes I’ll just be in class and yell “SASUKE” 😭
Parasonical
Top 10 best anime fights.
Leslie Jara
My sister made me watch this No regrets!
Cooper
0:57 Thats my face when fortnite starting changing.
Jujuwanderer
What kills me is when this ninja men run past the screen I am crying fam. Must watch this bout 200 times this ain't getting old
YukiPlayz
If Fortnite Had a Naruto Crossover, than added a dance battle mode..
UP Kelvin
What the baksound song?
The_dark _shinobi
Naruto shippuden, behind the sences clip
gmhulk3
There's something about this odd filming that makes it catchy
Dat
just like the show 👌
Silver Saprõkin
Is this what Naruto and Sasuke do bts?
Section Retro
Top 10 anime Battles
Kiabu
*Jajajaja 😂😂😂me meo*
just me Barb
That Tobi just laying there in the left lol😂😂 2:15
A ndreas
is this cannon?
TheLegend 27
I just found the cure for cancer.
Daniel May
Como vim parar aqui?
That Russian Guy
I just watch this 30 times.... I can't stop... Send help!!!
SSJ X
they had the backgrounders butcher everything so we would focus on naruto and sasuke
Baytuh
I was feeling really down today but after watching this i feel 100% better, thank you for this awesome video and thank you for your hard work. :-)
Sairenji - ML
I Love Repeating The video And Seeing The Others Being So stupid xD
Dangelo xd
0:55 CuttingShapes :v
Curved Magician
LOL TOBI ON THE FLOOR KICKING HIS LEGS IN THE AIR
SSJ X
Sasuke don't use too much mangekyou millyrock
Lil Pukka
Your editing skills are amazing, i was entertained for the whole video, congrats!
BBK
Tobi lit af🔥
Kawaguchi Amazing
0:54 Tobi got skills
James Brown
That's Goten and Trunks. NOT GOKU!!!
dani dani
почему наруто чорны?
Fosias
I wish that happen in the anime
FurkanPlayz
1:40 Goten: be like can i join party ???
Ivan Fernandez
Like si eres mexicano xd jjaajajajajajaja. Saludos
San San
Naruto beatbox dance
Mathieu khanez
Naruto black 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
NAICHI X KING
Bruh I thought I was dead, Because this video is to good for earth
Nat Bounthavilai
Song used strong and strike remix
Brechum
The Netflix adaptation is looking great.
Fatalee
Never clicked the like button so fast...
Hec Ger
jajajjaja genios del cosplay mundial!!!
DreamcastGuy
This needs 10 million views now!
Rae Cook
At 0:55 the one who's feet are moving so fast is Tobi?!?!?!?!?!??!??!!?!!?
DinoCraft_MB
cadê os brs ??
Romir Ramkisoen
Hahahhaahahahahahhahaa when you watch this back after 10 years
Deʑ
-naruto become black after training to dance using jutsu good naruto u become -strong- black than sasuke xD
ShoutLatios
Some say they still dance to this day!
Dinkout
Obito ..
black cyber
1:22 did he bring naruto's hoes with him or naruto's baby mommas XD
Armando paredes
Its pretty good :'v
Howieazy
Haha if only I knew how to edit like this, Nice Vader!
Crazydirpgirl Gaming
This had to be a ton of fun to make
buttblast111
Watched this atleast 100 times
José Armando
Algum BR?
Yusuf Öz
wer ist hier auch wegen enes?
Emperor Matrix
Greatest anime fight of all time 👏👏👏👏
Mathieu khanez
Goku black😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sairenji - ML
Ever day When I Watch This Video Again I Only Watch 1 Person xD
Cần Phê
goku????
Toxic SpikezZ
10 mil when?
Austichar
I'd be the awkward white guy watching from the side.
Jose Muna
2:12 left side on the screen 😏
Otaku Doidãoメロダスサン
Kika pros Uchiha
Gin Ichimaru
I'm so glad sasuke and naruto got along
WHT_ Killer
Team saskue
Darion I
At 1:09 when they zoomed in on CalebCity I got the reference 😂😂
TJBLUBBS
This uploaded on my bday
JD Berne
@1:38 Man Trunks has no time for this shit
Animo كلاوز 9
1:25😂😂😂
Renato Linares
Like 2018 😍
Isaiah Hunter
Why’d I wait so long to watch this
San Vaw
I like the oragang justice
boruto 7
WHY IS THIS SOOOOOOOO FIREEEEE!!!!!!!
Aarya Bhardwaj
Omg too good
WIlliamHuFr
2:12 wtf Obito x)
Lavar Ball
Imagine if rdcworld1 stepped in omg 😲
Erin Kibler
fuckin Tobi 😂
kuhaku doido
Em quanto isso o povo ficam brigando falando que Dragon Ball é melhor que Naruto (ou ao contrário) kkkkkk No caso eu prefiro Naruto hehe :3
PopTartYT
2:11 Obito hittin moves
electro spider
there battle is dance hahaha
Fanatix
Imagine seeing this while your out for a run without any music or effects xD
DAB SANTA
When naruto was black.
Grand Theft Auto V
0:43 play music
Storm X
Favorite youtube video
Speed Bay
Weeaboos
Gaming Moments
This needs to trend to #1🔥💯