Miguel having sex on stage @ Berns


Miguel, sex on stage. Berns, Stockholm, Sweden.



Kris Mars
Well atleast he's showing safe sex!!
butternuttt
i think i'm pregnant and i'm a male.
n dean
i think i just got pregnant watching this
Monica B
It's all fun and games til you're gettin hit from the back liiiiiiike this.......hahahaha
yellowchic
Why in the hell is this only 1 minute!? Where's the rest of the video?!
Sunny
Everybody saying "eww" or "this is weird" is probably young as crap and don't know what the hell they're talking about. This is soooo hot 👅💦
Koala MamaBear
His stoke game is on point.
Marie K
He pounded that ass real good lol.
Ece Erdem
It was nice until he started grabbing his own head :D
Keyanna Thomas
Jesus Take the wheel.. Miguel?? Faints. *replay* faints again
Trina Logan
Jill Scott’s video brought me here! I needed to see what the dudes do! Thanks Miguel!! 🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽
chante holliday
I'm just mad someone stopped recording this Dear Lord bless us with the rest of the video!!!!!!!!!!! please
Alisson Caetano
Beautiful way to teach kids to always wear condoms. I want Miguel to murder my...
Alyssa
Why was I laughing the whole time
jackline charles
I almost drop my damn phone watching this!
Ian C. McKinney
oOH LORD, tHANK GOD I have a Galaxy Note 4 because I think I need to check my heart rate yall.
chante holliday
Wow i need a boyfriend  Right Now!
n dean
yall saw them hips? omg!
lyrics
can he tear ma ass like that
Prince O'Humour
SORRY, took a wrong turn somewhere I'm a Christian!
Alexandria Harris
Oh, ow. 😳 almost choked on my dam food, with his freaky ass, lol
Joyce Pinto
Miguel I love you, but ew bruh. Just ew.
X
Rip my head phones.
Fiv Guuv
This is not right this is so wierd
G. Ervin
My kitten just purred
diamond dorrough
damn that made me wet lol #TMI
xfiler2013
The air: that was like the worse 15 Seconds of simulate sex of my life... Miguel: i'll do better next time 😂😂😂😂😂😂
my dick fell off
straight people need to be stopped
black gay antifa
How did he not get a rock hard boner?
Tony White
People saying eww I'm say hey sexy where you been 👰🏾👦🏾💑👪
Davud Berg
Western civilization just keeps sinking more and more...
Baddie
At least he used protection😂
KayG Torres
😍😍😍😍😍😍😍👅👅👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽
Lexi Pooh
Lmfao this shi still funny as hell💀😆🤣
L. G.
Doubt he's big. I don't even see a bulge..schtOP it.. And that hair sweep..GAY AS HELL..he just needs to stop.
maie caster
That bulge doe 😆
TJ Perette
Dude in the background look mad uncomfortable 🤣😭
yasemine B
Ewwwwwww
emily m
music really got to him
JamJarV15
vat ze hell man?
James Kessler
Sexy
blue2751
Oh my, I'm afraid and I'm turned on at the same time. Is that weird?
Inés Nese
WTF??
Moieshia McGee
Imaginary Girlfriend lol
Melanated Chi
df..
Paris EL-Amin
You's a bad boy Jodie... your response "Please Believe Me!"
TheSouladept
Was he possessed? lol
DeCarlo Monfra
He was thinking of me, lol
Brittanyb walker
wtf
Dulcie Loosz
soo hot haaha, lols
sanyrub
LOl that was awkard but hot! Important thing is his huge talent.
Kawaii Lil' Fox
@alig45 he is pulling hair and this would look better if there was not an imaginary woman there lol....no wonder why he made the song quickie bc thats all he can do lol jk jk but wtf miguel u goin crazy ova imaginary vagina lol
briana bitonti
I Like His Music Butt Wtf.???
XXX YYY
Miss Miguel I'm so embarrassed for him lmao.
djones04822
none of Miguel..too much trey songz..please stop..
Benjamin Hakala
LOL he should perform as a stripper as well !
lonzoplayskeys
well that was awkward
da-rail smith
The things some of these famous ppl do to try to prove they like women, Miguel, Trey Songs, Bow WoW, thats just to name a few... Those orange pants are UGLY as hell, they look like those pants the football coach wore back in the day!
elaine cruz diaz
uhhh i love it..
yolanda barnett
HAHAH wtf did I just watch
CM Lopez
Hahaha how embarrassing!
Alexandra Mouroussias
Gay !!!
Daniel Sanchez
HAHAHAHAHHAHAHAHA
meralyn brown
Wtf this video stupid
Mariah Autumn
blank stare......lol
Elijah Rivers
isn't he a midget?
mstcherie13
I don't know
Ayee Jesse
what the hell
gabialbrecht1
prostitution has become more and more a male thing...
aliq45
why is he doing the fists? is he in her flesh
mioche michelle
omg love it! haha
notasaint4sure
How STUPID.
batha mogale
Lmao! The truth!!!
onesunnypeach
LOL.
yoxcapncrunch
That made me uncomfortable
JayyHollister KiddSwagMoney
that is one sick mothafucka
Eddie Mac
That was stupid
Jaquanna Fitzgerald
Omg loved it....
Angelina Gonzales
whoa
niecybaby1960
Just went way too far on this one.
iLoveGeliBeanz
LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
flambonius
At least he's practicing safe sex :|
suzy lou
lmao
Crissy Tina
WTF???????? not normal at all...and gay as hell
tangled55
...I mean...what?
Hi I'm Psapp
SIR................PLEASE SIR..........STAHP.
D.A. 小丹
eeew, yes, too much
Pocahontas Jungle
Fuck Me Miguel
kILLERゴースト
He dgaf bout your oppinion it's creative license
mssk8boardp
giggity!
Mzhellafun
give it to me.....uhuhuuuuuuuuuuuh!
V Mo
OMG!!!!!
PukeTheOcean
I JUST CAME ALL OVER THE FLOOR.
Chioma CO
why...
Dr. Jé
That's a bottom twerk, sigh, n moan
tamara weekes
Idc that was so sexy lml
Ilea Bentley
lmao YOUR SILLY
Rose To be announced
Who says there isn't
Jennifer Barrett
YAAAAAAAAS!
prettid051
u wrong for that but i was thinking the sane thing lol