One Missed Call Theme Song


Download videos:
medium



Tags:
Horror Music



_prezly_
I just noticed his eyes were a mouth. Wow
ThatOneChick
Song's better than the movie.
Undead Creature
that moment when you have 10 missed calls from mom
Killer Queen
This...has a really nice beat.
Chalk
It was good until the bass dropped, then it became awesome.
Cheesy MouseMC
(gets 20 missed calls from Mom) .... (plays this song)
Diamond slayer
the picture is the face i make when i miss a call from my mom
Dominique svx
WHY IS THIS SOO LIT?!! 🔥
Almighty Productions
Song is better than the movie itself
PunkxGirl
Am I crazy because this song has a great beat and I actually enjoy it?
C.S.R.N.M
How is this a horror movie theme xD omg it's amazing
Hobart Grappledonger
wasn't the movie supposed to be horror?
God Himself
I never really enjoyed the movie, but this theme song is fucking genius
Luna Moon
I thought those were real eyes, so i was like WTF, what kind of eyes are those...but now i see that they'er not eyes. But mouth with noses
shy here & there
That's my face when I'm all out toilet paper. :(
Trace XL
Seriously, someone freestyle on this track right now.
lazy astronaut
i swear to god i thought that the mouths were eyes...
Roasted Carrot
Oh man it so good!
emiliano garcia
me encanta esta mamada
Proxy
Roses are red Violets are blue Last time something this hard dropped It ended WWII
nightmares
myuuji should make a piano version of this song
Mark Roose
This shit ain't even scary, I listen to it because it has a good beat :D
Nitro Coyote
Eh, Japanese version is better, and creepier.
Dyamond Choi
japanese version was better xD
Jackendo
It was so creepy... and then the bass dropped
thomas sanchez
DAMNNNNNN THIS BEAT IS ON FIRE🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
: P
I swear this could be a rap beat lmao xD
Lizbeth González
...I can listen to this for hours omg.
Melanie XP Gaming!
I want this as my ringtone to scare my friends 😂😂
Adolf Hitler
That beat dropped harder than the twin towers
MikoNiko Nii
I suddenly had the urge to make a Naruto Reference, because of the mouths..  Hey Deidara, I think I found one of your relatives. 
Simon Henriksson
I love this song and movie ahha
RamtroStudios
The song was good up until about 0:37. It reminded me of the Child's Play theme.
*. K I N G S O M B R A .*
At first, I thought it was a spider guy T-T But than I looked closely.. And I was like What... the... Hell... IS GOING ON IN JAPAN!
leonissecretlyalemon
such horror
Xavier Cabello
0:37 DAB
Alex Coradini
I get high on this song.
Diego Molina
lol ...i bet the weeknd is gonna use this beat for his new single called "the eyes"
Athalia Colombia
*one missed call for mom*
diauQ Ignis
Dankest ass Horror movie theme song I've ever heard
Shantisha Smith
The Theme Song To This Movie Is Not Even Scary! It's Hot! I'm Dancing To It More Than Growing Fear From It Lol.
Heuwire Evirant
What version movie,this the song? It's Japanese or American Version? It's just a question,that i have.
Christoher Dejesus
When I first saw the cover of the movie I was like "oh shit a horror movie...MOVIE NIGHT"
groovy fuck
this joint real live crank moe, on muvahs!
Kaylie Veal
It has a really nice beat
Minecraft Arte tam primos primos
melhor música <3. :D
natalie thiel
its better than dead silence soundtrack
GO SPAStik
Speed = 1.5 You're welcome.
Super Saiyan Jesus
This beat fire fam
Derpacito
The japanese version is way creepier !
Ernie Games
Hit the dab on em lol
Linna Le
Halloween in the hood right here.😂
LeX
Intriguing... but highly disturbing
Velislava Mathers
that beat
OldGamesWalkthroughs
O Duro é que não há letras , mas tem o Tom incrível.
Jio Oliver s.geronimo
Is amazing the eyes is mouth
nikki hollister
^^
յհίƘσ ѵαɾσƘσ
+jade washere64 I love rosario+vampire cool pic
Rxco GAMBXNO
the producers were in the lab cooking damn this fire
Xkcreeper For life
i just noticed his eyes is actually a mouth with two noses creepy as hell
Smile Dog
I love this theme omg awesome
Gloria Reyes
The song come on when I had a missed call from my mom and then the beat drop so hard my little sister fell XD
Ashayan2015
0:38 the moment when you knew that you had 100,000,000,000 people in your slumber party dancing...
Mehmet Arslan
deep web :D
Godson Eternal
I listen to this on Halloween
addisa irving
I love this song
Clém's Nutella
C'est yeux sont bien des bouche et un nez au début j'ia cru c'étais des yeux de mouches :x :D
mr.Dubstep.Music.Addict.1995
Is there a mask like that one?
Fuck Google
Creepy.
jaycamarón_
Scary fkin trap beat lol
Myranda Sharma
Feel like you can make good songs
Trace XL
Alice grabs her vorpal blade, her cards, and her hobby horse. She is done running, finished hiding, and over being scared. This is her Wonderland, and tonight, it will not be she who loses her head.
ぽぽぺぺ PSID gappoi701
東方異形郷からきたひとはいないかな?
Serendipity
THAT BEAT DROP DOE
The Player
WHERE THAT BEAT COME FROM THOUGH?!?!? THIS IS WHAT THE NEW GENERATION NEEDS TO HEAR!!!!
Titan AL
does anybody see that the eyes are the mouths that scream the peoples voices when they anwser
1Hertz
This song would fit great in GTA 6
Bebe AlRasheed
I don't like the movie but this theme song is freaking awwwesome!
JSP 42
the musicis not really scary like if you agree
Josh French’s YouTube channel for trains
It sounds like dubstep music
VijayThor
This is supposed to be scary? This is epic!
IHunK 02
Speed X2=Dubstep
hatemgames
whos watching in 2017
LaTonya Mayes
I played this beat on blast while driving in the hood on Halloween. Everybody head was turning to see what it was.
RaizzaGym
I like it.. its like a heel wrestler's entrance theme song
Beatbonjon 1
Mint
Xing
this dosent even sound like horror music
Deanna Valente
Whatever happens in this movie... Will happen if you miss *ONE* call from your mum and dayum this is so 🔥🔥🔥
penut hunter penut
not a big deal but I like it
AidenMoose
I snuck this ringtone in my aunts phone
Chris Brown
The bass go hard
Kjx conecks
when your friends come thru 🔥🔥🔥🔥
Rosella Burress
love this movie
TheWorldOfTrinity 07
Omg the eyes have teeth and a tongue so they are mouths and the eyebrows or what ever are noses
յհίƘσ ѵαɾσƘσ
+Merc2151 @Merc2151you got it right the first time it's the American version
CJ Cwhite316
This go hard
Byron Pruett
Hold the hell ☝ im 8 years old and i cours they dont play this jam in the movie they should hell
Daddy Shu-Chi
I mixed this up with dead silence theme song and one missed call theme.
celeste avellaneda
Amoo esta cancion 👉😍😍😍😍😍😍👈
My life
քլսէօ ՓՃՌԵՒ ՑՋխ ԱՔՕ