ANCHORMAN COMPLETE FIGHT SCENE


Complete fighting scene from the movie Anchorman Cena completa de luta do filme O Ancora



Nina
Anchorman: The Battle of Five Armies!
J. Jun
Civil War looks great!
moonrockers1962
Ben Stiller can make the ugliest wigs look amazing.
Logan Gonzales
this is how news reporters settled their differences in the 70s
Luis Martinez
"Como estan bitches" 😂 gets me everytime
SuperSpaucy123
Spanish news gets me every time
satojinnthehero
"No commercials, no mercy"
Dan K
I died laughing the way he said "of course", they took that rule so seriously, hahaha
TheNw1218
Well, that escalated quickly. I mean that really got out of hands fast...
Azadbir Rai
"Brick i thought you said this was a short cut" "FANTASTIC" "So is it a shortcut?" "HAHAHA OOOOKAY"
Waldo A.K.A. Wally
It's like The Expendables of comedy
Brody Reese
XD I laughed so hard at 3:53 when Brick is just screaming with the grenade
bkriegel95
Ben Stiller did an awesome job as the Spanish news team anchor.
Olivia McDonagh
This is by far one of the best scenes in cinema history XD
Cortés Val Studio
I love the way he says ¿Cómo están bitches?
Nicolas Matteo
"You dirtbags have been in third place for five years!" "Yeah? Well you're about to be in.... DEAD place!" XD gets me everytime!
Megan Delamar
Only rule: "No touching of the face." Everyone: *proceeds to punch everyone in the face*
Mathew Cox
Best Ben Stiller cameo ever!!
Jamie Batson
brick kills a man with a trident and has joy in his smile
the guy who gets wooshed ironically
Brick is just walking around the with grenade going AAAAAAAAAAAHHHH
Jethro23
Anchorman: Total War Make it happen CA
Joe Freeman
*"No commercials, NO MERCY!"*
Trophy Raider
anyone else see Paul Rudd (top left corner) fall over right after Ron shouts begin at 3:48 haha
KazBaka
This was pretty much the 3rd Hobbits movie war!
David Blum
He's not mad that his arm got chopped off, he's mad that he didn't see it coming.
Death to Denton
Pokemon Go gyms in a nutshell.
SpacemanDoug
3:54 LOL! Brick with the grenade screaming.
John Roberts
i like the part where they all agree - no touching of the hair or face. then they immediately proceed to punch each other in the face.
CLA82529
Man this fight is much better than the 2nd one. The 2nd was bad but it was overshadowed by the great cameos. This one had originality, i mean just look at it. Brian slipped up when they start the fight was hilarious lol
nick salguero
i watch this scene over 100 times and i just noticed Paul rudd falling down at 3:47 and it just makes the scene even better lol 
the guy who gets wooshed ironically
Brick is just walking around the with grenade going AAAAAAAAAAAHHHH
jet fire
Brian was packing heat but he never shot anybody with that .38 lol
Jason Nolasco
I preferred this one over the sequel fight. That started off rather well but it dragged on and felt rather self-indulgent by just throwing a bunch of ridiculousness one after another. This one was rather short and sweet and rather well grounded.
Angry Fat Dad
The guy on fire was the best!  LOL!
QuestionmarkX3
Anybody else notice that Paul Rudd tripped at the beginning of the fight? Check 3:47
george sampson
3:54 its obvious that the best fighter is brick
JangoFett220
I am gonna straight up murder your Ass! XD
Son of Plinkett
No commercials No mercy!
E N Fitz
My professor had us study this scene to understand why rational actors go to war. After watching this, I asked him to define "rational" and make a good case for it.
Joseph Schultz
"Brick, where'd you get a hand grenade?"
Hockeytown/Broad Street Bullies #1 Fan
Ron: Brick, where did you get a hand grenade? Brick: I don't know.
Ryder Draconis
Let's play live brought me here.
Cory Campbell
4:46 Police here Ben Stiller with his Spanish voice too funny
Azadbir Rai
If im fighting a war i want brick on my side....(ahhhhhhhhhhhhhhhhh)
Jason McCabe
You have to love an epic fight scene in a comedy.
janeswurld
why do i always lmao when I see Brian getting dragged off by the horses xD
Draco Safarius
I like how Brick straight up kills a man with a pitchfork
Doctor
the regular battle of the five armies
Al Wong
This clip... 100% of the time, it works everytime at putting a smile on my face! 
Turbo9987
LOL the hand grenade!
TheBestComicKing
Can you imagine if this really happened in the NEWS department
Rohan Padiyar
The Super Smash Bros. of movie fights!
Sanctus Lion
Como estan bicthes!!!! aguante ben stiller!
THE LIGHT
haha Brick reminds me of Caboose from Red vs. Blue anyone heard of it
Tech Meets Dan
4:20 UNITE THE SEVEN
ahmed hakeem
boy that escalated quickly 😂😂😂
nzixl / Payback #forArthurRap
Boy, that escalated quickly...
masterWhO
Did anyone see that dude trip at 3:47 ?
Jeremy Adams
I love how the music evokes an old gladiator movie, like Spartacus
Ali Ahmad
that's much better than anchorman 2
Envious Green
Won't the police detect fingerprints since all the anchormen left their weapons on the street?
Juan Jurado
Only Jack Black and Owen Wilson are missing in this scene...
Matthew Kapellen
oh God! oh i did not see that coming at 4:29
TheReddaredevil223
In anchorman, the actors take turns quoting the lines from Anchorman in order. 
Adam M
The story behind the meme~
Eddy Vega
run red with burgundy blood is such a great line!
Happy John
This thumbnail remind me of Lester's office in GTA V. 9:20 PM 5/27/2018
Lordgir25 1
That fucking rattle 😂
Donactdum
“Brick where’d you get a hand grenade” *me and brick* “I don’t know”
PROGCANAL
Fuck civil war , fuck batman v superman , fuck xmen apocalypse this is the best fight ever
mgwilliams1000
This scene and singing Afternoon Delight.  Thought I was never going to get off the floor and have my ribs repaired from the laughter.
LED matic
"no commercials, no mercy" hahaha
Buster Hymen
I wanna poke-a (polka)
Vrall
Is that burning man Woodie Harrelson? 4:07
Andrey Tsvetkov
#teamfunhaus
Emm Ess
Something I never noticed before, when the Spanish news team shows up there are 6 guys behind Stiller, but when they get to the circle of death he only has 5 "capadres"
Zachery Robinson
How does this not have more Likes?????!!!!!
1911 VsGlocks
TOP 10 ANIME BATTLES
Kim Lier
Como estas bitches
MangoTube
Ben Stiller: POLICIA!
rattle jaw
That satisfied smile Brick that makes when he spears that man in the heart, makes me think he was a warlord in his past life.
Dylan Burgess
There were many people punched in the face
TATUM CASSADY
brick with the hand grenade "AHHHHGGGGGHHHHHHGHGH"
SpacemanDoug
No touching of the hair or face!
Ryder Draconis
Where did you get a grenade from the future?
Joy Lobo
The best line is.. "no commercial, NO MERCY!!!"
Diarmaid Reilly
3:47 was brian supposed to slip?
Mike Weber
Luke Wilson, Tim Robbins and Ben Stiller are added!
GameBros Ⓡ
Still the greatest fight scene in cinema history.
Mono Nonny
great film, unlike the sequel :/
emma87654
Oh my god! News Team Civil War!
CROSSOVER ANIMATION STUDIOS
Will Ferrell Teams News Vice Vaughn Teams News Luke Wilson Teams News Tim Robbins Teams News Ben Stiller Teams News
Chappy Cow
3:46 Did anyone notice that on the far left he tripped as he was about to run? I seen this movie so many times, and I just noticed it. Oh and #TeamCreatures
Diego Zarate Pereira
POLICIA!
Sean Dunning
policia lmao
Pasquale Dorsi
CNN and Fox News Rn
Jay's Brick Co.
Roses are Red, Violets are Blue, Brick Killed a Guy, and Chap did too!
Chuck Buskee
He said Heinie 😅
Nathan Laymon
Team Funhaus! In /\ we trust!
Marvin8861
Ben Stiller's part gets me every time.