,,Mały Książę" Antoine de Saint Exupéry Audiobook Pl CAŁY


Download videos:
small

Cały audiobook książki ,,Mały Książę" napisanej przez Antoine de Saint Exupéry !¡! Zostawcie like i suba ¡!¡



needi
26:34-rozdział 2 31:27-rozdział 3 45:52-rozdział 4 56:09-rozdział 5 1:01:50-rozdział 6 1:07:49-rozdział 7 1:10:19-rozdział 8 1:11:57-rozdział 9 1:24:34-rozdział 10 1:29:30-rozdział 11 1:35:01-rozdział 12 1:45:58-rozdział 13
Bartekosw
📣Kto z roku szkolnego 2k19 daje like ✔✅📣
Clasher
Kto z 2018?
Antek Karas
kto ma to przesłuchać na jutro doje łapke
MiszczQuo
dzięki za audiobook'a 1 dzień przed testem se słucham #nie lubię czytać Kto się zgadza daje lapkę w górę!
Shadow Dwanascie
Kto z siódmej klasy daje like?
Detektyw007
To moja lektura w 7klasie xDD
Wisdom Tooth
Zauważyłam, że tutaj prawdopodobnie wszyscy słuchają tego, bo mają ową książkę jako lekturę. Ja natomiast słucham audiobooka Małego Księcia dla przyjemności. Bardzo mnie to uspokaja c:
Kacper _DASFS
polecam szybkość 1.25 :D
Vorexin
7,5 miliona pijaków... to chyba polska xd
Klaudia Wypustek
Kto 2k18 łapka w góre
Julka g
Jest 02.38 a ja słucham audiobook'a bo to przerabiamy jutro xd 7 klasa polecam👏😂👍
Adam Stelmach
Mistrz Fronczewski mógłby czytać choćby i książkę telefoniczną a i tak będzie się go słuchać z uwagą i przyjemnością...
Bartek Gałek
BARDZO BARDZO DZIĘKUJE!!! JAK JADĘ AUTOBUSEM DO SZKOŁY TO W DWA DNI TO WYSŁUCHAŁEM!!! ;D. Pozatym ma pan bardzo ładny głos! Jeszcze raz szczerze dziękuje ;)
Pαηdix Sιng
"Pije zeby zapomniec" Dobre 😂
Joanna Lux
Czytając niektóre komentarze, mam wrażenie, że Nasze społeczeństwo się uwstecznia....dramat...
KomekTM
Kto posłuchał do końca? :o
Kacper Juzak
ciekawe co dostanę
Twój Dziadek
Czyli mały książę zakochał się w róży?
Fricz Or
Kto ma na jutro?
Mateusz Izdebski
Dostałem 5
radzioko77
jakim trzeba być debilem żeby dla takiego audiobooka dawać minus?
Bastek :D
dzięki za audiobook'a
LifeIsSad ;c
Polecam szybkość 1,5 :D
Big Monster
słucham w szkole bo ostatni polski a na nim omawiamy lekturę dzięki za audiobook 😀
Lil Paddy
Dziekuje nie chcialem tego czytac ale po tym audiobook'u bardzo podoba mi sie ta lektura.
Ks.Onkel
typie przez tą lekture mi sie az smutno zrobiło xd
pola włosek
https://www.odaha.com/antoine-de-saint-exupery/maly-princ/maly-ksiaze Ci co którzy lubią czytać i słuchać 😉
Pyrpyr _2017
To czyta Piotr Fronczewski?
Malgorzata Rozycka
Dziękuje za audiobook'a ❤
Wika and Ada
Dlaczego mnie to nudzi :( (początek)
Wirtuoza#IP
To uczucie gdy spokojnie słuchasz i równocześnie śledzisz tekst w książce a tu nagle reklama w której śpiewają "błagań nie teraz" (reklama Spekty go)... No normalnie zawał...
Luna
Mam 24 lata,mało lektur czytalam,często streszczenia...,ale ta jest wyjatkowa.Zawsze do niej wracam. :)
BartekLegut
Dobijamy 1k no i mam serce😀
Lama Lamowata
o Boże dzięki jutro mam lekture z tego 😂
Dawid Dobrowolski
Najlepszy audiobook bo reszty sie nie da sluchac pozro 😊
ZaTTy!
O CH*J ALE TO JEST GŁĘBOKIE I SMUTNE
Damian Mrzygłód
DZIĘKUJĘ 🐑😄😄
Lena Prus
Dziękuje audiobuk dosłownie uratował i życie :-)
hahadu
01:12:20 spotkanie z Liskiem :3
Janek
Dzięki wielkie!
kosu yt
Jutro mam urodziny i test z książki mały książe dzienki za darmowego audiobooka nice no nie kto tak uważa daje like w góre jutro 4 grudzia 2017 no nie tak wogule ta fajna książka albo audiobook nara frajeży nie wiem jak to się pisze i mam nadIeje że nie nawale bykuw
Góral FKS
kto ma to teraz w 8 klasie daje like
Fivo Pl
dzięki za audiobook'a przynajmniej nie muszę czytać książki
Kobus Lukadz
dzięki ale nie które słowa zą zmienione
Kuba Rozwadowski
49:00
Frytekツ
To jak sie dogadali skoro mieszkali na innych planetach
Natalia Sander
Polecam szybkość 1,5
prawdziwy człowiek
Dziękuję : )
Miki _YT
dzięki temu audiobookowi nie musiałem czytać książki :P
Aluśka xx
jeszcze tej lektury nie miałam ale wczoraj oglądałam bajkę mały książe I się w niej zakochałam! Polecam piosenkę ,, Mały Książe i róża" Książkę też warto przeczytać:)
Paladyn102
a moja w 3 gimbie
Hubix Gamming
Kto z 2018👍
hubert robert
o jezu zasnąłem prawie w połowie xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxxdxdxdxdxdxdx
Funfi Games
#nie #lubię#czytać
Homi czkowo
Ja nie mogę ale to długie.
maxmex merkury
Sprytnie ukryte
Arasz2017V1
jest to napewno cała książka?
VetMW
wielkie dzięki za audiobuka . ratujesz mi 4 litery mam jutro lekturę
Lorexon Dres
0:01 polecam
lol lol
Poleca szybkość 1,5
MACKO321
Wlocz se zarabianie a kasa bedzie
BananaMonkey58
Lordziq
54:00 Ej skoro ta planeta rusza się coraz szybciej, to w przyszłości bez przerwy będzie zapalał i gasił aż się zepsuje xD
Mr GamePixel
Ej! Słyszeliście ten fajny dzwięk po zalajkowaniu komentarza? Sam się przekonaj (odtwarza się dzień później)
Camper
dzięli za audiobooka
Aniq
Ale rozwala mnie głupota ludzi którzy piszą „czy tylko ja mam to jako lekturę w 7 klasie” 😂 TO JEST W PROGRAMIE NAUCZANIA XD WSZYSCY TO MAJĄ
babka geja okeja
Kurwa 10 minuta dopiero myślałem że 40 minuta
h0w?!
Czytać książkę wy frajerzy z gimby na złotej A nie słuchacie audio
Ozilek Ozilek
super, dzięki pozdrawiam Wiza piotrowskiego
Natalia Dembkowska
Kto był bardzo smutny/płakał na końcu??
Maria Osiecka
To chyba jedna z piękniejszych książek jakią czytałam, pomimo że jest bardzo krótka to na w sobotę niesamowity przekaz na różne tematy i poglądy. Polecam
Kamex
kto w 2017r?
Fiołek Fiołek
Kto nie lubi czytać lub ma jutro test albo kartkówke tajak ja daje łapke wgure
Marcin Kwiatkowski
To jest całość?
Pjoter FoRtNiTe
Kto czyta komentarze? przyznawać się!
Ciemna Strona Uśmiechu
thx
Cheryl Blossom
Doszłam samodzielnie do 30 stron później głupota tej książki mnie przerosła i nie dałam rady samodzielnie dojść do końca choc często czytam książki które maja od 300 do 500 stron np.Całą serię Charlaine Harris ale ta książka jest ciekawa,a ta to gówno😁
SzekeL !
1:29:30
La Vida Loca
1:24:55 Ehh
Mulmo :-}
17:30 nie chce mi sie!
Igor Grytczuk
Gdyby nie ty to bym miał 1 z polaka
Kacper Juzak
super
Zoku
Dziękuję za audiobook
Cherry™
31:00
ANDROID PL
Dzięki
Karol Jackowski
Mam jutro kartkowke z tego dzięki audiobukowi Bedzie dobra ocenka☺
Kamienie
Wróciłem tu po roku jestem w 8 klasie a gdy to czytałem byłem w 7. Prztpomnialem se o tej książce bo w wakacje przed pójściem do 7 klasy czyli 0rzed przeczytanie lektury na cs 1.6 gralem z kolegą nagle poznałem typa który tez grał na serwerze jakos tam zaczęliśmy z nim gadac ja oraz m9j kolega powiedzieliśmy zeby wbil na Skype on sie zgodzil i powiedział nam ze nie pamieta hasla wiec pomoglismy mu zrobić nowe konto bo nam powiedział ze czesto zappmina. I tak sie stalo ze przez 2 mies wakacji non stop z nim grałem czy yo w cs czy cos innego. Opoeiadalismy se rozne historie na skype spędzalem z nim tyle czasu ze masakra. Potrafilem siedziec z nim di 4 5 rano rzadziej ale czasem nawet do 6 kiedt cala noc przespałem a mama przychodziła i wolala mnie na śniadanie. Mimo ze 2 mies to uwazalem go za przyciaciela moze bardziej za kumpla. Mowil mi o histori ze jest w poprawczaku itp. Mowil ze na wakacje siedzi u babci. Czasem kiedy grapem z kolegami z klasy pokazywałem wlasnie tego typa ze skype i tez go wiekrzosc poślubiła. GOŚĆ SERIO BYL DOBRY babcia kupowala mu fajki albo sam se robil gadal za co traful do poprawczaka i zaden czas bue byl przewalony na marne. Fakt ze. Wszysyko zaniedbalem i nie wychodziłem na dwor ale mialem wtjebane. Przyszedł czas gdzie zbliżał sie koniec wakacji byl to dokladnie ostatni dzień wieczór wakacji. Byłem ja na wersalce w pokoj7 gościnnym oraz moj brat w naszym pokoju na Skype ja moj brat oraz syn chłopaka mojej mamy siedzieliśmy wtedy na skype i gadaliśmy jak ti bedzie w szkole itp. I mijal czas maz wkoncy byl koniec wakacji. Poszedlem do szkoly codziennie pisalem do swojego kolegi dzwoniłem nie odbierał nie pisał. Tak przez caly rok pisalem z nadzieją lecz pusta. Az wkoncy przyszedly te wakacje i wiedząc ze jest wtedy u babci i ma dostęp do kompa pisalem z nafxieja ze idpisze. Tak jak sie spodziewałem nie odpisal. Dzisiaj siedze tu i pisze z nadzieją ze jescze kiedys da odpowiedź :(. Ale jaku to ma zeiazek z lektura. A no taki ze czytajac malegk ksiecia zawsze myślałem o nim jako o przyjacielu i uswiadomill mi to ze kazdy z nas jest takim troche malym księcie. JEZELI CZYTA TO TA OSOBA ALE WIEM ZE TO NIEMOŻLIWE TO NAZYWALES SIE BANASIAK NIE PAMIETAM IMIENIA ALE CHYBA BARTEKJEZELI TO CZYTASZ TO ODPISZ MI STARY. a co do lektury to strasznie przeżywam czytanie jej bo zawsze myślałem o moim kumplu. Czasem nawet wchodzę na serwery z mysla ze moze tam będzie
lejdi Kraków
Kto z 2017r
tretuui Roblox
To moja lektura z kl. 7
Zacper
1:40
Paweł Łuka
Świetny audiobook
yanni bozetine
Dzięki tyłek uratowałeś
NEON cs
izi
ziemniak :D
dzięki :) za audiobooka
Arox TV
Polecam 1.25
Witold Sarajew
kto ogląda w 2017? xD
SZOLI
Chuj mnie zaraz szczeli ale to nudne hest.
Osqar !!!
Ale to bylo głębokie.....
WilkQ
Dzięki jutro mam sprawdzian. Kto z 7 klasy daje łapke w góre