Grand Theft Auto IV - Hard Charger: Wide Open *Fan-Made Movie* (2011) GTA IV | FULL-HD


GTA IV is back with Niko Bellic, Roman and his Charger, doing their best to irritate the police of Liberty City in this explosive fan-made machinima movie. Written, produced, and directed by L.J. Carantan, otherwise known as darkheart13. It was made using a combination of GTA IV's video editor and Sony Vegas. XboxViewTV has the unlimited and full permission to use this video of /> ORDER "Grand Theft Auto IV" NOW: /> Grand Theft Auto IV Developer: Rockstar North Release Date: Apr 28, 2008 Genre: Action, Shooter Platform: Xbox 360, PS3, PC Publisher: Rockstar Games Website: />ESRB: M FOLLOW US @



mitrooper
A masterpiece, only possible with GTA IV and someone with great talent.
💯 Qwonklet 💯
Hard charger: wide open sounds like the name of a porn movie tbh XD
Emiliano Doroteo
No taxis were harmed in the making of this movie
Matthew Lo
The mission of LCPD was killing all the innocent taxis. Lol!
Berkant Dinçkaya
This GTA IV movie very very perfect, beautiful great Oscar movie :))
Karlos Livity
Directed by Michael Bay!!!
Otis Smith
way kick some major cop ASS Niko you are truly a badass 👍👍💪💪😎😎😀😀👊👊👍👍💪💪😎😎👊👊 100%
lxl-__ OK __-lxl
its amazing, I love that it looks like a more thug-ish version of The Dukes Of Hazard
Zack
Half way of escaping: Nico let's go bowling
The Sluagh MC
Isn't this song from Driver 3?
Jonny Murray
cant honestly give any less than 10/10
Jayde Medina
Did Micheal bay make this video?
RadecRanger
Police: "We should use air support to suppress the hostile in a highly populated area." Me: SEEMS SO FUCKING LEGIT....(not) (Note: not hating on the video the video was amazing Im just saying its kinda unrealistic but its so awesome)
Daniel Rogers
TOTALLY SUPER AWESOME GTA IV FAN-MADE MOVIE AND THAT BADASS '69 DODGE CHARGER R/T IN THIS EXPLOSIVE EPIC SUPER HIT!!!!! ⭐⭐⭐⭐⭐😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖👏👏👏👏👏😀😀😀😀😀✅✅✅✅✅👍👍👍👍👍❤❤❤❤❤😱😱😱😱😱👌👌👌👌👌🔥🔥🔥🔥🔥☺☺☺☺☺💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Ali The Undertakr BestGamers
Graphic is cool bro that what i need in GTA IV if rockstar make that wish GTA IV PS4 wow
True_Rivethead
I watched this video for the first time eight years ago and think: "This is great!". Still think that you and your video are the best thing, that happened with Youtube.
ThatGodPoseidus h2o
I have seen this when I was little
Archi Valve
Damn,i like chases in gta 4
Kevin Grimes
That Driv3r soundtrack
Dulce Maldonado
Those jumps were good
Aiman Ishak
This video is made by darkheart13. You can visit his channel and you will find that video..
France Bongz
This movie is absolutely BRILLIANT
Dimitri Petrewski
no directed by michael bay
carla gonzaga
se fosse possível eu dava 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Ben Jouida Ahmed
Hopefully i'm not a taxi driver in liberty city
Daniel Rogers
THAT 1969 DODGE CHARGER R/T TOTALLY KICK ASS IN THIS GTA IV FAN MADE MOVIE!!! AWESOME HOT VID!!!!! 👌👌👌👌👌🔥🔥🔥🔥🔥😀😀😀😀😀👍👍👍👍👍💖💖💖💖💖👏👏👏👏👏
Vivek Tiwari
driving in the cinematic mode, u rock
Danny O'Dee
that was epic! this kind of stuff deserves likes comments subscribers and shares!!!!!
Jazz Padilla
this video is awsome is helllllllllllllllllllllll
Skip Tip
this is amazing vidio
Flyingboeing787
Wow... that was... better than I expected, good job!!!
Yogoseth :D
6:35 *50,000 taxis used to live here, now its a ghost town*
Chapu Rrazzero
Genial ! :D
DemonMist
I miss this game.. btw you guys has doing a great job, well done!
Bababooey
Mario Kart music 10 fps Overdone graphic mod 11/10 - IGN
Billy billzter
this is really cool
Dark Vanilla
lol noob phhhh!
Flash-224
NYPD dafuq
Sai Pong Lee
DRIV3R Theme song!!!!
SuperBobJoey
lol noob
Dark Vanilla
i thought the cops car name in the sides suppose to say L.C.P.D not N.Y.P.D
Andrew Duong
All this destruction and the vehicle dosent get damaged at all...?
George Washington
Yes, that was correct.
XboxViewTV
No, that is not correct.
The Builder J
told you dookie , darkheart pwned ur butt
Bryan Merrill
I just saw a trailer for Need for Speed: Rivals and they had Sasuke's voice actor for the english dub of Naruto!
Hashire
xboxviewtv Y U STEAL DARKHEART13'S VIDEO????
Ivan Dikov
Ohh the Cop is Kobe Bryant! 1:40
saarb737
driver 3 music!!
sydepipez
Did you not see the lower left corner where it clearly says "presented by (darkheart13)" ? Also, the word is "plagiarism".
The Builder J
You copied this from darkheart13. PLAGURISIME
Young Bone
3:22 Willhelm Scream <3
Mantis Toboggan
funny, the song at the start was in driv3r.
Shake
Taxi, Taxi is everywhere
MR. JUKER
cool!!!!!!!!!
Jayakrishnan Puthillath Narayanan
Awesome
AzyleeZ Studio
That Was Fuck AWESOME COOL !!!!!!
Baron Riasaka
First thing that made this awesome: Driv3r music
Pablo Henrique
esse jogo é loko demais
VanilleSchnitzel
shit thats awesome
Patman Cross
8:40 = HOLY CRAP
Patman Cross
The heli is from BF2
Mix
AWESOME !!!
PleasantGuitar
Awesome short film
Run Vintik
круто! very good!!!
lars hetland
epic
Dominick Ferrara
THAT WAS AWESOME!!!!!
ooqsif
Well done... Wow! Great director.
Tommy Vercetti
Niko's drive-by is cool!Mostly I like his Hard Charger.Or maybe belongs to Roman.In docks he did drive-by once again.It's AWESOME!!
Sophia Wisher
there died more people than in any war! I'm sorry,ok? LOL! :D At least he apologized! hollywood style :DDD epic!
SalaOdyn
first time someone made me to watch 15 min story gameplay! BEST DRAMA ACTION SCENE I' VE EVER SEEN in my life! LOVE!
nutrox zimmer550
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jacob Sobczak
Shame about lack of damage, not even a broken window in the Charger
musicbykiuhy8
total mayhem.
제가언랭입니다
I can't believe this!! It's so good and exciting!!
Kelvin Arisaputra
coolllll woooooooooooooo :DDDDD AWESOME
alison alves
mememememememememememememememememeemememememm :poop:
alison alves
gta zumbilamdia e melho
Rofl TV
R.I.P. English
Porky
The start is the drivers theme isn't it?
Paul Halifax
that was insane
Hector Ochoa
The was osome
TheLosRojas
great vid dude... pretty epic
Daniel Sandbeck
You just got a like:)
Bryan Yap
Hahaha Driv3r's soundtrack. Love it.
hidan fajardo
this is gta IV OFFICIAL TRAILER GUys ^_^
Milan Dekkers
fucking cool vid
Sohrab Mojtabavi
Deserves to win Oscar !!! Thumbs UP !!! \m/
Jay
holy fuck, amazing
Alvian Raynaldi
best fan made movie EVER!!!
Adrian Kroeger
it seems like hollywood
shaneanus
he sound editing in the is fucking awsome!!!
Erick Oliveira
10:00 Great
creepersblood
ahhh peopl who don't like playing GTA IV shouldn't watch GTA IV, its just getting on my fucking nerve' s!
DoubleTemper
What mods? Mainly clothes and cars
Andrew Gutierrez
This is bomb great work
TheCarArchives
intro music from Driv3r
Five9Phenom
Great video
Joshieboykins
This is my eye candy
streetracer94
That was fucking amazing!!!!