Best Artistic Pranks - Best of Just For Laughs Gags


Download videos:
hd720 medium

Okay, we'll say it: pranking is art! And art is pranking! Now let's mix both of them together for this week's BEST OF ! Don't miss another Gag - Subscribe!: /> Gags are filmed in Québec. Originality, authenticity and joie de vivre... Discover more about Québec at /> Social Animal? Here are a few interesting links: Twitter: />Facebook: />Instagram: /> Filmed in Montreal, Quebec



Tags:
just for laughs gags just for laughs just for laugh gags pranks prank funny pranks funny funny videos art artist artistic painting paint drawing artistic pranks art pranks artistic gags art gags paint pranks painting pranks



PrankFiles
LMAO!!
Astrid
I love these type of pranks. They're simple, harmless and funny for the prankee and prankster. Unlike other types of pranks that are just really mean and rude.
PrankandSpank/SmokingMonkeyVideos
This prank is a piece of Art!
MsMilkytheclown1
The first one and the last one were Hysterical!
Rachel Green
I wouldn't mind being a victim to the first guy
Тимур Муртуков
Wow, at end of the video I heard actors voices first time! After many years!
rudra
old man used his brain at 6:18
Mario Poops
2:25 the dude saw the camera.
Harmany Nagra
did anyone else see the guy at 0:08 stick his middle finger
Tulip Dew
aww... that poor girl at 7:08 looked seriously distraught.
Christopher TheBanana
In the first gag, the one where the dude was looking down was absolutely perfect haha
PUBG forever
the girl in pink dress in gorilla painting part is so beautiful..♥
Dranzer DS
yes, is EMINEM at 0:11 do you can see him?
blue orange
What a nice laugh from that black man's wife, totally chill 😂 we need more cheerful people around.
Noor Kalombi
the black cople I thought it was gonna be the womans face xD
simply grace
find the odd one out. Like if u find it ((((((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((((((((((((((((((( (((((()(((((((((((((((((((((( (((((((((((((((((((((((((((((
Ine Unga
who else is watching this in 2017
Sam P
I would have royally lost my shit at the runners
A life without jams
In my country people might kill,for the first prank.
Aaron Legaspi
I love those two girls 7:02 and 7:09-7:10. Both of them are cute.
Xxloiss Boiixx
They should do one where a boy puts his head in a painting but ask the person to look at it then the boys head pops out of the painting💖
yoki isk
Ngakak bgt pass cowok kulut gelap hahaha
Pepnado
481 people viewed this people at 738 likes? Illuminati Confirmed. (Inb4....youknowwhat)
Genes Eh
the first one is the funniest. can you prank more of those please hahahha :'D xD
Yasser Al Hawary
help prank is EPIC
lily rosales
1: 15 it looks like they are gay
Sean L
Harambe spotted
Inna Beagail
Amo esta clase de bromas en las que nadie sale dañado :)
Prof. Dr. jur. Leopold Alexander vom Tor
3:51 E.T. is that you?
Theresia Swiebel
This is great fun! I love it♥ Thanks! :)
HayLyr
Hahaha the last one got me so hard. the reactions were just hilarious!!
Tatiana Scarlett
I love how the girl in the end says " I guys, ope you enjoyed, click ere." Since there's no "H" sound in French...
nameofthepen
First one was hilarious.  Last one pretty funny.  The other two...not so much.
Markus Barfchi
3:51 LOLOLOLOLOLLLLLLLLL
Zement Salz
I want to know from where you have your Gorilla costume. Please tell me
Derrick Rose
the last prank the girl it's Cute.
Orlando Ferreras
HELP! Hahahahahahahahaha! Best prank ever! :D
Nookumboo
"Artstic"... *clap* *clap*
remo remo
My fav program♥♥♥
Rahmiati Thamrin
Hahahaha .... i love it ...
Britty xD
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Jacky Cheung
ha that's really funny LMAO
Carmela Marie
the first video he just show the middle finger
Skeletor Jopko
2:18 That moment when the prankee is looking at the "hidden" camera instead of the pranker.
Aynge Mackay
OMG the perv artist LOLOLLLLLLLL
Alan Murguia
At the time 7 seconds the guy flipped us off. LOL
Raquel Martinez
Qué divertido!!!!
Diana Villamil
like si viste a el perrito hermoso
Milan Petrovic
so epick ;p
Oliver
I wonder how much money you can make off of this?
justin abraham
That first guy looks like James marsden (westworld fame).
*Dformed* *Lovely Sylveron*
3:08 When its raining Outside and kids have indoor resess
Tatiana Scarlett
Best "Artstic"........
Silly Sis
This makes my mom laugh a lot (●´ϖ`●)
Sourabh Bhavsar
Reactions to the last one were hilarious! 
chandra shekhar
wow
ελενα γατακι
eminem😍😍😍😍
Yessica Rodriguez Leyva
como pueden aser estas bromas tan divertidas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Lucelly Arias Castro
que significa help
Singh is king *****
my favourit show i loved
Shane Bowman
The wife/girlfriend in the first one was a good sport. Seems she can take a joke. Didn't like the gorilla one though ... I don't know if it was part of the attraction, but it takes like 1 second to realise it's a guy in a suit.
Tanveel Mukhtar
In first Prank Black Dress Woman at first like the Idea than changed her Mind!
Agnes Göransson 5A Simrislundsskolan
0:08, is that The Middle finger ??
Bele Luarca
Lol
Umar Ajmal
HELP 😂
candylover 123
1:03 the way the man is looking down. Perfect!
danis ned
THE PAINTING GORILLAS IS THE BEST TRICK THE N1 JOCK I EVER SEEN GUYS YOUR GENIOUS I LOVE YOU THANKS TO GIVEN US SO MUCH HAPPYNES I WATCH YOUR TRICK EVERY DAY
Sam Pound
I just wish I could HEAR their reactions
Apple Cat
Did he just did the bad finger?
Moesha Scott
4:05 the white hair freak from wrong turn bruh 😂😂😂😂
Sandesh Kandel
Last one is epic
DAWID Klimek
😂😂🙌🙌🙌🙌🙏👌
SpyroGems
I think these pranks are fake
Park Jimin
5:30 what if the people get hit and hurt
Swag Potato
im speechless THIS WAS HILARIOUS
لبّ الحاضرة
Do you really people believe in the last prank
Isabella Diperna
Like si sos argentino que ablais en español
Abdelrazik Yousef
😂😂😂😅☺😊😀
Rigoberto Lopez Mateo
The wife was dying! 🤣😂🤣😂
не важно
LAMO!!
ᄎρнєσиιzlχ ρlαуѕ
XD
BitterVoid
7:12 she just puts down her phone like “...uh...yeah.”
ማሚተይ ክብረት ሂወተይ ናይ ልበይ ይፈትወኪ
this ferst nays
Indorian
The first was awesome! Excellent!.
Porn Only
0:07 he showed me the middle finger 😭 I'm offended
Princess Lila
I would love to be with the first guy
Bezain Oficial
hahahaha 😄😄😄😄😆😆😆😆
Satavisha Nath
The first one is the funniest of them! 😂😂😂😂
bruce88lee
Je vous conseillerais de refaire la fin en prononcant vos H et aussi le B dans suBscribe n'est-ce pas Denis ;) Sinon j'aime beaucoup la simplicité de vos gags et j'aime beaucoup les révélations à la fin.
Zaxo Zsxo
g
Ubah Omar
I couldn't stop laughing
Ahmad Fadli
starting at 7:06 is the best part!
Kittycat gabby18
Man,that woman has been on diarrhea since. 0:47(PAUSED)
Symmetrical Otaku
How did those people not see that the gorilla was fake? It's so easy to tell it's someone wearing a costume.
Sunil Baral
ha ha i love.your all video soo funny 😂😂😂
Chumi Ishtar
😂 I can't lol
Kato Smet
0:08 he does hes middle finger out 😕
Veronica Talwar
It is not true !!! Many of you will say it's true But even you know that in this generation no one has time and they tell them to waste there time and be like a body gaurd for their things
Daria Qeen
0:07 🖕 Wtf
1harrysson
4:04 wtf look in the background