PSY - NEW FACE (Dance Practice)

Download videos:
hd720 medium

CR : maniajungha



KNews & Entertainment
Damn PSY looks so different he had to write his name on his t-shirt...I like his long hair though! 👩🏻👍🏼
Taeyang YB
yg dancers are the best 😍
Ester
Damn, Psy is so sexy in this video... lol
Pravin Patil
is this the crew who dance with psy on stage performance
sray
No wonder YG dancers are so highly respected . . . damn
Stefhanie Joyce Sabio
I REALLY LOVE YG DANCERS . YG FAMILY IS AN AMAZING FAMILY 😍😍😍😍
nergui enkhmaa
My fav dancer this guy who wearing grey clothes
Joshua
psy really got a new face...
marcus morga
Psy's really out done himself this time
GonGon
That's literally PSY "new face"
Im Just Diva
YG plz give ur dancer children a bigger practice room they work hard for u
한두성
저기 어디 비바 어쩌구랑은 차원이 틀리네;
Saitama
Fame changed PSY
Forever Blackjack
THIS IS SOO LIT!!
MoonSunny D
how do you do this choreo and not even smirk? PSY is the stone face champion!
Awesomewhale.24u
I like that all black outfit on that one guy
Melania Trumpo
well Korean,Japanese,Filipino,Chinese, ..Asians have the best sychronizations in dancing than the Westerns.
jaguy4u2
I'm sorry they were all great but, the guy in the Grey sweats and red sneakers was BRINGING IT!!! he totally pulled focus, lol and as a former professional dancer myself, he was totally the best ...btw that was a very sexy Psy 😆😉
Born Confused
I may be wrong but PSY looks somehow different 🤔
Von Serolf
The guy in all black with cap ❤
minh tam pham
What' s the name of the guy who had black cap ?
maniachik92
the guy in gray was going all in for this dance
Jazzy 3120
so Psy really got a new face?
IndigoA144
i like how the full gray guy (yes.!) and the one in blue top maybe dance the same dance, but everyone got their own style in it somehow. mr.grey is energetic as hell and blue one more calm, well it looks like it for me. I love all these dancers with, never will be so good xD
Born to Ship VIKTUURI
I'm staring at the guy wearing all black with a cap ❤❤ and the girl with a cap that has white sneakers also. those two dance so wellll❤❤💘💘👌👌
レオんヌ - Reo
日本人の人🙋‍♂️🙋‍♂️
キーマイクワゾース
日本人の人👍
Jimin Park
the guy in the black shirt is kinda small but as long as i see some abs im.good
joyce lea cañares
Wow PSY lost a lot of weight and became sexier than me. Good job for him!
Holo NAmerica
she has her name 'psy' on her chest....... lol
Emily Florie
i like how they go from the hard moves to the face-wiping move & HUHUHU DAB
KUMA DAYO
원기오빠 짱멋있어요!
the 애호박후장니스트 일베남신 윾아인
그냥 춤도 장난아니게 추지만.. 펄쩍펄쩍 뛰면서 자리이동 배치하는데 오진ㄷ바... ㅋㅋ
藤本加奈
明日、踊ります。
Multifandom's Problem
I'm no expert but PSY looks like a girl
Cindy Cinmi
These are real YG's dancers?
Serena Yang
Everyone here be talking about the boy with gray shirt and the other one with blue, but I be fangirling over the man wearin all black....
minh tam pham
black cap .... Who's he ?
Jessica Angela
Damn... Psy lost some weight 😂👏🏻
이진우
풜펙트합니다
Queentine xxx
i think the in blue shirt is handsome hehe.
Kim tiền
wow, Psy turn the dance into funny style
Conan Edogawa
better than waveya
HostR Us
PSY expects no less... Booya!
Gucci Girl Queen Alien
Cant wait in MAMA all yg will be performing it with Naeun with this dancers😭😭😭😭😂😂😂😍
love taeyeon
fame really changed PSY...
Vaishali Jha
The guy in grey is great. Could keep my eyes off him.
Cindy _
Sorry to advertise here, to the uploader of this video, feel free to delete this comment if you are offended^^ SJ new song 'Black Suit' has released! The link is here: https://youtu.be/MvqB6JsRbsc Not only does the music has a catchy rhythm, the mv itself also has a unique concept! Please support! The legend is having a comeback after 2 years, even 1 view means a lot to the group & fans. Have a nice day^^
Ангелина Салошенко
скажите пожалуйста как зовут чувака в синих шортах ? Или хоть какую-то информацию
Firdaus Izam
That Grey shirt guy's hair is like a flapping wings when dancing. Lol
Amasyalı Sulovalı
nerede türkler :)
JK The
She so wanted to dance the full course but couldn't haha love'em
MyOwnLight
Awesome!!! Good job all! :D
Yodayameart
Being a back up dancer would be so cool ... I'd definitely do it if i were from Korea haha..... cause dancing in a formation is so much funnnn....
james doublier
je te like
Keké
2:27 algum br tbm viu a sarrada? Hauahau
petra viljac
wow fame changed psy
avocadoPNK
how come no one was smiling?
Kelsey Ingle
I guess that's why they call it 'New Face'?
zefandi Ramadhan
pys where there is not him in this video gk really this video
Little Goblyn
This video Psy is so sexy, he has new face lol
misraseda2
What' s the name of the guy who had red sneakers with gray track suit ? ? ?
Prospect
Gold Coin United brought me here pahahaha :D
FuckingProtein
Who's the middle girl?
Abydubidu
The all black guy <3
JP KR
are the guys in gray sweater and white shirt Kwon twins?
lemon lylac
I love how the song is called New-Face and the blonde guy is wearing a No-Face hoodie xD
honey boy
Fame really does change people lol
BLACKPINK TRASH
PSY getting that Naruto Sexy Technique well
마야
The guy in grey sweat pants and sweat shirt dances so intensely 😮😱
Katie Mel
the main dancer is seriously so good !!!! her moves are lit af
Inna Holmes
Блин! Тут есть хоть кто нибудь русский? Отзавитесь!!!!
A Cruz
what is name of all black guy ?
Kostas Gnaf
What is with chinese people and surgical masks?
Bae Joo Hyun
what's the ig account of the two dancers who came with psy when he guess on knowing brothers they are both so beautiful
KINGYELLOW YT
the girl did the dance freaken wellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllklllllllllllllllllll the middle girl
パルビン
are the hitting the folks?
Min Glennie
Omg psy you look so sexy!! The diet go really well. I need this diet too!! Lol
PHOENIX SHOW 2.0
Хуй со рта вытащи блядина!
Nicole Song
Love how the girl, stand-in for psy (he's probably pretty busy rn) has an A4 sign that says PSY in silver glittery letters
Lyra Punio
who is the guy in blue shirt?
CLIPS N DIP
half white shirt girl is the best ass-et to this dancing crew
nanamishiori
I will play this song when I'm going through puberty to my old friends and replace the song to "yes, I got some new face!"
Kriki
YG really needs a larger dance practice room....
Inès berry
*This guy in grey is killing it*
Kaypee Infired
They be so cool😎😎
Caro Honest
It looks so perfect
N
Nu pace! 🤔🤔🤔🤔🤔
RainDiamond
YG DANCERS are the best. seriously, they're always so happy, and the energy is freaking positive and alive, it lights up everything. 💜💜💜💜💜💜
-Icky TÆ
This song is so lit.
savage kook.
*New Subscriber❤ This dance is Awesome👏❤*
영화배우민블리
난항상 YG보면 댄서들이 존나 멋있고 눈에 띄였음..너무잘춰서
Heyit'sGab
Smile more female Psy! I saw a tiny smile and you look so much prettier!
Yazzy_Cat Smiles
I love it
Alexandra Huang
Yg slayin
Evgeniy CHERANEV
it is realy cooooool
Ivana Miocic
Forget the dance i've been fixated on the guy in all black. If someone can link his Instagram it will be greatly appreciated. ta
Hoe For kpop
0:07
JokerCrowe
Damn Psy really took it seriously when he said he wanted a new face. And body
A Silva
Whats with that mask one of the girls is using ... is she like with a cold or something ??